Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Кличко розповів, на що витратять доходи від підвищення тарифів

Кличко розповів, на що витратять доходи від підвищення тарифів
Фото: kyivcity.gov.ua
Мер столиці Віталій Кличко заявляє, що отримані від підвищення тарифів кошти у першу чергу підуть на підвищення заробітних плат працівникам транспортних комунальних підприємств, розвиток транспортної інфраструктури, ремонт та закупівлю рухомого складу.

Кличко зазначив, що без підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті "Києву не уникнути кризи у транспортній сфері".

"Отримані від підвищення тарифів кошти у першу чергу підуть на підвищення заробітних плат працівникам транспортних комунальних підприємств, розвиток транспортної інфраструктури, ремонт та закупівлю рухомого складу. Також підвищення тарифів дозволить зменшити суми дотацій, які міський бюджет виділяє на покриття збитків транспортних підприємств", - заявив мер Києва, передає офіційний портал Києва.

Він додав, що міська влада щороку дотує транспортну сферу у розмірі 1,8 млрд гривень.

"За останні роки ми закупили 100 автобусів, 103 тролейбуса, 45 трамваїв. Але зараз ситуація така, що скоро на цьому транспорті нікому буде працювати - підприємствам не вистачає фахівців, потрібно підвищувати зарплату транспортникам. І на це у першу чергу підуть гроші від збільшення вартості проїзду", – додав Кличко. 

Він нагадав, що 8 грн - вартість разової поїздки у комунальному транспорті, а для тих, хто користується ним регулярно, проїзд коштуватиме в середньому 6,50 грн. 

Також Кличко додав, що безкоштовний проїзд у комунальному громадському транспорті для пільгових категорій населення - пенсіонерів, школярів, інвалідів, учасників бойових дій та ін. залишиться безкоштовним.

Нагадаємо, що з 14 липня вартість проїзду в громадському транспорті Києва (метро, ​​тролейбуси, автобуси, трамваї, фунікулер і міська електричка) виросла до 8 гривень.

12 липня під стінами Київської міської державної адміністрації проходила акція протесту проти підняття цін на проїзд у громадському транспорті. Також на протест у цей день вийшли працівники "Київпастрансу", яким столична влада обіцяла підвищити зарплату.
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян