Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Курченко купує великий медіахолдинг

Курченко купує великий медіахолдинг
Сергій Курченко. Фото: korrespondent.net
Власник групи компаній ВЕТЕК Сергій Курченко домовився про купівлю UMH group (видавець Forbes Україна), що входить до трійки найбільших медіахолдингів країни.

"Досягнута домовленість про продаж 98% акцій UMH. Покупець - компанія, яка входить до групи ВЕТЕК Сергія Курченко. Активна фаза переговорів між UMH і ВЕТЕК тривала близько місяця. Продаються всі компанії, що входять до UMH. СКМ Ріната Ахметова поки не продала свою частку в United Online Ventures, одним з акціонерів якої також є UMH. Остаточною ясності з цього питання ще немає", - розповів власник холдингу Борис Ложкін про деталі угоди з Сергієм Курченко.

Свої частки в UMH та проектах продали майже всі партнери Ложкіна, серед яких Геннадій Боголюбов, російські підприємці Леонід Макарон та Вадим Горянінов.

Сума операції залежить від фінансових показників UMH за 2013 рік і результатів аудиту. Близько половини від суми операції акціонери UMH отримують негайно. Решта виплати реструктуровані до березня 2014 року.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Піраміда Курченко. Олігарх, схоже, дутий

"До цього часу всі акції UMH належать колишнім акціонерам і знаходяться на ескроу-рахунку британської юридичної компанії", - сказав Борис Ложкін.

До березня 2014 року операційний контроль над UMH залишається за нинішнім менеджментом. "Усі ключові менеджери продовжать працювати до завершення угоди", - сказав Ложкін.

У свою чергу головний редактор видання "Forbes Україна" Володимир Федорін опублікував заяву щодо зміни власника холдингу.

"Я вважаю продаж "Forbes Україна" (входить в UMH group) кінцем проекту в його нинішньому вигляді. Я переконаний, що покупець переслідує одну з трьох цілей (або всі три відразу): заткнути журналістам рот перед президентськими виборами, відбілити власну репутацію, використовувати видання для вирішення питань, які не мають нічого спільного з медіа-бізнесом", - написав Федорін.

В Україні UMH group управляє портфелем із понад 50 брендами з чільними позиціями на ринках інтернету, радіо та преси, у Росії входить до десятки найбільших гравців видавничого ринку. У портфель компанії входять такі бренди як Forbes, Vogue, "Кореспондент", "Фокус", "Теленеделя", i.ua, bigmir.net, football.ua, "Ретро FM", "Наше радіо", Europa Plus, "Авторадіо", "Аргументи і Факти", " Комсомольская правда "та інші.

За матеріалами: Forbes.

Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 3 – Том Купер
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Нові правила гри. Як оцінювати онлайн-казино в Україні
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Від риторики до політичного тиску. Як союзники Трампа з руху MAGA культивують європейський спротив – The Times
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
Пробач, Україно, ми обійшлися з тобою ганебно. Пообіцявши підтримувати скільки потрібно, злякалися путіна, а потім просто втомилися – Едвард Лукас
"Економічна Ялта". План США щодо росії загострює конфлікт з Європою – Wall Street Journal
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Повітряна війна. Як це працює? Частина 2 – Том Купер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Наземна війна чи тероризм проти власного народу? Ймовірний наступний крок Трампа – Тімоті Снайдер
Енергетика – наступне поле битви. Без трансатлантичної єдності США та Європа ризикують втратити свої переваги – Айріс Фергюсон та Енн Меттлер
Енергетика – наступне поле битви. Без трансатлантичної єдності США та Європа ризикують втратити свої переваги – Айріс Фергюсон та Енн Меттлер