Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Київ і Москву з’єднають удвічі більше авіарейсів

Київ і Москву з’єднають удвічі більше авіарейсів
Фото: ЕРА
Кількість рейсів російських авіакомпаній на маршруті Київ-Москва, обмеження на якому зняли в кінці минулого року, може збільшитися більш ніж у два рази.

За даними Росавіації, заявки на виконання польотів між столицями з російської сторони подали три нових авіакомпанії: Уральські авіалінії, Ак Барс Аеро і ВІМ-авіа. Ці авіаперевізники хочуть виконувати сім рейсів на тиждень.

Авіакомпанії, які вже літають на лінії Київ-Москва, - Аерофлот, S7 Airlines і Ютейр - мають намір збільшити частоту польотів. Аерофлот хоче літати 35 разів на тиждень (зараз 21 рейс), S7 Airlines - 28 разів (зараз 7), а Ютейр - 14 разів (зараз 7 рейсів на тиждень).

Таким чином, загальна кількість рейсів між Києвом і Москвою з російської сторони зросте з 56 до 119 на тиждень.

Раніше представник авіакомпанії Трансаеро повідомив, що авіаперевізник також розглядає можливість збільшення кількості польотів на лінії Київ-Москва. Поки ж авіакомпанія подала заявку на виконання семи рейсів на тиждень із Санкт-Петербурга в Київ і Одесу.

З української сторони польоти з Києва в Москву виконують дві авіакомпанії: МАУ (частота польотів у літньому сезоні 49 рейсів на тиждень) і Ютейр Україна (7 рейсів на тиждень).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Російська "Ютейр" запустила регулярні рейси до Києва

Про свій намір вийти на цей маршрут заявила авіакомпанія Air Onix. За словами її гендиректора Ігоря Мельника, авіаперевізник планує літати між столицями один раз у день.

Wizz Air Україна також хоче почати польоти в Москву. Проте за даними декількох джерел російська сторона блокує вихід авіакомпанії на російський ринок, посилаючись на умови міжурядової угоди.

Один із пунктів угоди дозволяє відмовити в наданні дозволу на польоти за відсутності доказів того, що переважне володіння та фактичний контроль над авіаперевізником знаходяться у громадян або організацій України.

За матеріалами: avianews.com.
 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян