Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Київські таксисти мітингували під вікнами Азарова

Київські таксисти мітингували під вікнами Азарова
Фото: news.ub.ua
Сьогодні зранку колона автомобілів таксистів оточила будівлю Кабміну, кружляючи центральними вулицями Києва.

Про це повідомив один з організаторів акції, координатор руху "Спільна справа" Олександр Данилюк.

На думку мітингувальників, влада розробляє схему монополізації ринку таксомоторних перевезень, яку згодом поширить на решту регіонів. Зокрема, до Євро-2012 створюють служби, які матимуть виняткове право обслуговувати учасників та гостей чемпіонату.

Мітинг розігнали з допомогою ДАІ

На автомобілях мітингувальників виднілися прапори громадських організацій та плакати з зображеннями міністра інфраструктури Бориса Колеснікова і голови КМДА Олександра Попова з надписами: "Ні монополиції таксистів", "Закону - так, Попову -ні".

Через півгодини після початку мітингу таксистів розігнали інспектори ДАІ. За повідомленнями ЗМІ, водіїв почали штрафувати за звукові сигнали. Після годинного мітингу таксисти роз’їхалися.

20 тисячам таксистів загрожує безробіття

Організаторами акції виступила низка громадських організацій, зокрема громадський рух "Спільна справа", організації "Громадянський опір", "Таксі столиці" та інші.

Вони протестують проти пропозицій з реформування ринку таксомоторних перевезень, напрацьованих робочою групою, створеною за участю КМДА і Міністерства інфраструктури.

Реформа передбачає, що усі автомобілі таксі повинні бути однієї марки і кольору. За словами мітингувальників, влада також вимагає, щоб таксистів щодня оглядав лікар, а автомобілі перед кожним виїздом з таксопарку проходили техогляд. Унаслідок запроваджених владою змін мінімальна вартість проїзду по місту повинна зрости з 25 до 65 грн., а тарифи – з 2,5-4 до 11 грн. за кілометр.

Учасники акції протесту побоюються: якщо реалізувати запропоновані владою зміни, 20 тисяч таксистів можуть втратити роботу.

Таксисти вийдуть на загальнонаціональний страйк

Організатори акції планують провести збір підписів споживачів і клієнтів служб таксі проти ініціатив київської влади та провести у травні загальнонаціональний страйк.

"Обов’язково до кінця травня ми вийдемо на страйк. Це буде не одноденний страйк таксі, а глобальніші речі, оскільки сьогодні монополізують не лише ринок таксомоторних перевезень, а в цілому ринок усіх перевезень", - заявив Денис Садоха, заступник голови громадської організації "Київський бізнес-клуб", передає "Уніан".

"Я особисто виступаю за те, щоб в Україні були спеціалізовані та стандартизовані автомобілі таксі (як в Лондоні), які мають вироблятись вітчизняним автопромом. Проте не бачу можливості це зробити кавалерійським наскоком. Не бачу для цього жодних ринкових передумов", - написав на своїй сторінці у Facebook Олександр Данилюк.

За його словами, ринок таксомотрних перевезень порівняно з 2008 роком впав втричі. Відповідно, виникає питання, хто сьогодні проінвестує закупівлю нових автомобілів таксі, і куди подіти кредитні автомобілі, які вже працюють на вулицях.

"І найголовніше: що робити власникам цих кредитних автомобілів після заборони їх експлуатувати в якості таксі? Може давайте присікати совкові фантазії, і будемо нарешті мислити ринково? Будь-які зміни регуляторної політики мають відбуватись плавно і зважено", - наголосив Данилюк.

Попов: 95% ринку таксоперевезень"у тіні"

Київська влада, своєю чергою, стверджує, що 95% ринку таксомоторних перевезень перебуває "у тіні", і реформа повинна вирішити цю проблему.

"Ми маємо транспорт, який не пройшов відповідний техогляд, перевізників, які не легалізували свій бізнес, автомобілі, які експлуатуються уже 10-15 років і просто небезпечні для пасажирів. Я уже не кажу  про кваліфікації деяких водіїв. Наше завдання – зробити так, аби цей транспорт був комфортним, безпечним і з високою якістю обслуговування", - зазначив Олександр Попов.

При цьому голова КМДА зазначив, що влада готова до конструктивних пропозицій представників ринку приватних перевезень.

За його словами, консультації з реформування ринку перевезень все ще тривають і нагадав, що для вирішення питання змін на ринку створена спеціальна робоча група КМДА. До речі, сюди увійшло 5 представників столичних таксі з 330 компаній.

Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Байдену потрібно змусити путіна нервувати. Він має всі повноваження і жодного виправдання – Марк Тот та Джонатан Світ
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Здавалося, що допомога Україні померла. Чому Джонсон все ж-таки виніс на голосування законопроєкт? – Washington Post
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 1 – Лоуренс Фрідман
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
Не варто надто радіти запізнілій допомозі США. Вона призначена лише кільком підрозділам ЗСУ – Том Купер
путін гудбай.  Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
путін гудбай. Як роззброїти росію на газовому ринку – CEPA
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
росія чинить культурний геноцид в Україні. Які справжні цілі кремля – Джейд МакГлинн
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
США оголосили про новий пакет військової допомоги для України на $1 млрд
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight
Роль російських аграрних олігархів у виробництві безпілотників. Розслідування ухилення від санкцій – Frontelligence Insight