Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Львівські трамваї не працюють у Києві, а стоять і гниють, – Кличко

Львівські трамваї не працюють у Києві, а стоять і гниють, – Кличко
Фото: epravda.com.ua
Міський голова Києва Віталій Кличко заявив, що нові львівські трамваї "Електрон", які закупила столиця, не працюють, а "стоять і гниють".

Про це повідомляє "Українська правда".

Спілкуючись з журналістами, міський голова Києва розповів, що в нового трамвая "Електрон" сталися неполадки в системі гальмування, які призвели до аварії на Борщагівській лінії швидкісного трамвая. Помічники мера уточнили, що з 25 закуплених трамваїв Pesa польського виробництва "всі перебувають на лінії, а з десяти нових "львів'ян" "Електрон" – сім на ремонті в депо".

"Тобто нові "Електрони", які ми купили за 350 млн, не працюють", – заявив Кличко.

"ЗМІ нас звинувачують, що не підтримуємо вітчизняного виробника. Ми готові. Але не готові купувати трамваї, які, вибачте мене, стоять і гниють!", – зазначив київський міський голова.

Нагадаємо, у 2017 році польська компанія PESA виграла торги на поставку Києву 40 низькопольних трамваїв, обійшовши львівський "Електронтранс". Польська компанія запропонувала трамваї за 1,813199 млрд грн при очікуваній сумі закупівлі 1,946 млрд грн. PESA спочатку пропонувала їх за 1,846 млрд грн. Українсько-німецьке СП "Електронтранс" (Львів) запропонувало трамвайні вагони за 1,8132 млрд грн і не знижувало ціну під час торгів. На участь у тендері також подавалася компанія "Татра-Юг", але її заявку відхилили через порушення умов тендерної документації.

Як зазначає видання, у 2016 році ЗМІ з'ясували, що трамваї з Польщі не підходять для української столиці. У Києві майже немає відповідних маршрутів для такого 26-метрового трисекційного складу. Для Борщагівської швидкісної лінії він не підходить через малу місткість – 255 пасажирів. На інших лініях склад дуже швидко вийде з ладу через аварійний стан колійної інфраструктури. Під час презентації на Подолі трамвай Pesa на одному з поворотів пошкодив собі кузов. Навантаження на вісь трамвайного вагона Pesa (типу 71-414) становить 9,555 тонн або 93,73 кН. Водночас чинний в Україні ДСТУ 4876: 2007 "Вагони трамвайні пасажирські. Загальні технічні вимоги" містить вимогу, що маса завантаженого вагона повинна бути такою, щоб навантаження на будь-яку вісь не перевищувала 80 кН. Таким чином, трамваї Pesa важкі для українських рейок і не можуть використовуватися на території України.

Незважаючи на невідповідність ДСТУ 30 червня 2016 року ДП "Дніпропетровський орган з сертифікації залізничного транспорту" видав сертифікат на виріб "Трамвай моделі 71-414К", який підтверджує, що трамвайний вагон польського виробництва відповідає національним державним стандартам. У серпні 2016 року трамвай Pesa почали експлуатувати на Борщагівській лінії швидкісного трамвая.

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"