Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Машиніст іспанського поїзда хвалився, що їздить 200 км/год: уявіть, який це кайф

Машиніст іспанського поїзда хвалився, що їздить 200 км/год: уявіть, який це кайф
Франсіско Хосе Гарсон Амо. Фото: oglobo.globo.com
Машиніст поїзда, що зазнав катастрофи в Іспанії, Франсіско Хосе Гарсон Амо раніше любив похвалитися в соціальних мережах тим, що перевищує швидкість.

Про це повідомляє РИА Новости з посиланням на іспанську газету El Pais.

У березні минулого року Амо розмістив на своїй сторінці в Facebook фотографії спідометра поїзда, стрілка якого показувала швидкість 200 км на годину. Один з друзів машиніста залишив коментар з проханням пригальмувати, на що Амо відповів, що поки що не перевищив ліміт.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: В Youtube з'явився відеозапис аварії потяга в Іспанії

Фото: Facebook / Francisco José Garzón

Машиністу також нагадали, що він може втратити ліцензію, якщо національна гвардія помітить порушення. Амо не сприйняв повідомлення всерйоз:

"Уявіть, який це кайф - проїхати повз національну гвардію так, що їх радари вийдуть з ладу. Ха-ха, штраф для RENFE (залізнична компанія) буде величезним". 

Фото були видалене після катастрофи, але сьогодні знову з'явилося на сторінці. 

Нагадаємо пасажирський поїзд зійшов з рейок ввечері 24 липня неподалік від міста Сантьяго-де-Компостела. Перекинулися всі вагони. Це - найсерйозніша залізнична катастрофа в Іспанії за останні чотири десятиліття. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В аварії поїзда в Іспанії українці не постраждали, - МЗС

У автономному окрузі Галісія оголосили семиденну жалобу за загиблими.

За уточненими даними, причиною аварії стало значне перевищення швидкості. Як раніше заявив представник уряду Галісії Самуель Хуарес, поїзд у момент аварії рухався зі швидкістю 220 км/год, хоча на цій ділянці максимальна дозволена швидкість - 80 км/год.

Машиніст поїзда, вийшовши на зв'язок заявив, що аварія трапилася з його вини.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян