Іспанський машиніст визнав свою провину в залізничній катастрофі і загибелі людей
Франсіско Хосе Гарсон Амо також розповів судді, що на повороті, де потяг зійшов з рейок, він вів склад зі швидкістю у 190 км на годину, замість дозволених 80 км на годину.
При цьому він пояснив, що втратив контроль над подіями аж до того, що не знав, на якій ділянці шляху він перебував.
А коли усвідомив небезпеку і натиснув на гальма, було вже пізно.
Хосе Гарсон Амо сьогодні випустили під заставу.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Смута в Іспанії: родичі впізнали 72 жертви катастрофи, а поліція затримала машиніста потяга
Аварія потяга, що прямував зі столиці Іспанії Мадрида, сталася в середу, 24 липня, ввечері на в’їзді до міста Сантьяго-де-Компостела, відомого місця паломництва, до якого на святкування на вихідні їхали чимало з пасажирів.
Поліції повідомила про загибель 78 людей внаслідок катастрофи.
Залізнична катастрофа поблизу Сантьяго-де-Компостела стала третьою наймасштабнішою за всю історію іспанської залізниці. У 1944 році понад сотня людей загинули, коли пасажирський потяг зіткнувся з маневровим локомотивом у тунелі біля Леона.
Режим генерала Франко намагався приховати масштаби аварії, тож офіційно повідомлялося виключно про 78 загиблих. Під час ще одного зіткнення в 1972 році на шляху від Севільї до Кадіса загинули 86 пасажирів.
Одна з останніх катастроф трапилася у 2006 році, коли міжміський потяг зійшов із колії поблизу міста Паленсія на півночі країни. Тоді загинули семеро людей.