Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Іспанський машиніст визнав свою провину в залізничній катастрофі і загибелі людей

Іспанський машиніст визнав свою провину в залізничній катастрофі і загибелі людей
Фото: AFP
Машиніст поїзда, який зазнав аварії в Іспанії, визнав на допиті, що катастрофа сталася винятково через його помилку. Він також підтвердив, що склад був технічно справний, а залізничний шлях був у нормальному стані

Франсіско Хосе Гарсон Амо також розповів судді, що на повороті, де потяг зійшов з рейок, він вів склад зі швидкістю у 190 км на годину, замість дозволених 80 км на годину.

При цьому він пояснив, що втратив контроль над подіями аж до того, що не знав, на якій ділянці шляху він перебував.

А коли усвідомив небезпеку і натиснув на гальма, було вже пізно.

Хосе Гарсон Амо сьогодні випустили під заставу. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Смута в Іспанії: родичі впізнали 72 жертви катастрофи, а поліція затримала машиніста потяга

Аварія потяга, що прямував зі столиці Іспанії Мадрида, сталася в середу, 24 липня, ввечері на в’їзді до міста Сантьяго-де-Компостела, відомого місця паломництва, до якого на святкування на вихідні їхали чимало з пасажирів.

Поліції повідомила про загибель 78 людей внаслідок катастрофи.

Залізнична катастрофа поблизу Сантьяго-де-Компостела стала третьою наймасштабнішою за всю історію іспанської залізниці. У 1944 році понад сотня людей загинули, коли пасажирський потяг зіткнувся з маневровим локомотивом у тунелі біля Леона.

Режим генерала Франко намагався приховати масштаби аварії, тож офіційно повідомлялося виключно про 78 загиблих. Під час ще одного зіткнення в 1972 році на шляху від Севільї до Кадіса загинули 86 пасажирів.

Одна з останніх катастроф трапилася у 2006 році, коли міжміський потяг зійшов із колії поблизу міста Паленсія на півночі країни. Тоді загинули семеро людей.

У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їх критичну наземну інфраструктуру
У НАТО занепокоєні долею підводної інфраструктури вільного світу. Тим часом росіяни агресивно атакують їх критичну наземну інфраструктуру
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Є одна війна – глобальна: автократій проти вільного світу. Україна її частина – Девід Екс
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Баланс сил. Коли у росіян закінчаться БТР, БМП і танки – Дональд Гілл
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Чому американські літаки захистили Ізраїль, але не Україну? Це стає уроком для інших країн – Енн Епплбом
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Допомога США Ізраїлю викликає іронію та критику. Проте доля допомоги поки невизначена – Wall Street Journal
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Чи дійсно США прихильні до України? Вимоги до обстрілів російських НПЗ – збочення – The Hill
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
Як кремлівські агенти скуповують політиків Європи та США. Та чи є протидія – огляд ЗМІ
росіяни повільно просуваються. Хоча й зазнають великих втрат – Дональд Гілл
росіяни повільно просуваються. Хоча й зазнають великих втрат – Дональд Гілл