McDonald's припиняє випробування штучного інтелекту після невдалих замовлень
Американський McDonaldʼs завершує випробування технології прийому замовлень drive-thru з використанням штучного інтелекту після скарг клієнтів. Зокрема, через помилку технології в морозиво додали бекон, а в один з рахунків вписали курячі наггетси вартістю $211.
Про це пише Sky News.
Система штучного інтелекту, розроблена компанією IBM, використовує технологію розпізнавання голосу для обробки замовлень. Понад 100 закладів McDonaldʼs у США почали тестувати функцію з 2021 року.
Однак останніми місяцями на технологію почали скаржитися — клієнти публікували відео з переплутаними замовленнями. Одного разу ШІ-помічник додав у морозиво бекон, а в замовлення іншого клієнта — наггетси вартістю $211.
На одному з відео в TikTok, яке підписали як "Боротьба з роботом McDonaldʼs", потрапив момент, як жінка намагається замовити ванільне морозиво і пляшку води, а натомість отримує кілька видів морозива, пакетики кетчупу і дві порції вершкового масла.
Після цього McDonaldʼs вирішив не продовжувати контракт із компанією IBM у сфері автоматизованого прийому замовлень і наказав прибрати технологію із закладів до кінця липня. У заяві компанії вказали, що «попри досягнуті на сьогодні успіхи, є можливість більш широко вивчити технологію для голосових замовлень». У компанії впевнені, що в майбутньому ШІ обовʼязково прийматиме замовлення.