Microsoft змінює поштовий сервіс
Про це пише газета The Wall Street Journal.
Відтепер поштовий web-сервіс від Microsoft називатиметься Outlook.com за аналогією з популярною програмою Outlook, персональним інформаційним менеджером з функцією поштового клієнта, який користувач встановлює на свій комп’ютер.
Представники Microsoft запевнили, що листи, надіслані на стару поштову адресу, потраплятимуть на адресу в новому сервісі.
Метою оновлення поштового сервісу є наближення його функціоналу до можливостей сучасних соціальних сервісів, а також розширення його застосування на мобільних пристроях.
Цього тижня доступ до пробної версії оновленого сервісу отримали американські користувачі. Поступово нова версія стане доступна у всьому світі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Microsoft дозволила прослуховувати Skype
Дизайн Outlook.com став простішим: Microsoft оптимізував сортування різних видів повідомлень і впровадив адресну книгу, у якій тепер можна зберігати не лише адреси електронної пошти, але і посилання на сторінки користувачів у соціальних сервісах.
Окрім цього, користувачі Outlook.com зможуть відслідковувати активність своїх респондентів у соціальних мережах, наприклад, "статуси" у Facebook і "твіти" з Twitter.
У майбутньому Microsoft планує інтегрувати можливості Outlook.com та сервісу відеозв'язку Skype.
Hotmail створили в 1996 році. Microsoft викупив сервіс у 1998 році.
У червні, за даними comScore, кількість унікальних відвідувачів сервісу становила близько 324 млн. Для порівняння, сервіс Gmail від Google набрав 278 млн. відвідувачів.
Як і Gmail, Outlook.com дає доступ до онлайн-сховища даних, що називається SkyDrive.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Microsoft назвала офіційну дату виходу Windows 8
Намагаючись отримати перевагу в конкурентній боротьбі з Google, Microsoft заявив, що не буде транслювати через Outlook.com рекламу, відібрану на основі аналізу змісту пошти.
Раніше Microsoft неодноразово критикував цю технологію, яка порушує недоторканність приватного життя.
Outlook.com також інтегрують до виходу Windows 8 таким чином, що установка сервісу на одному з підключених пристроїв автоматично відкриє доступ до сервісу.
За даними дослідницької компанії Forrester, виручка компаній у США від реклами через електронну пошту та поштові сервіси становить близько $1 млрд. у рік, що вдвічі перевищує аналогічний показник для решти світу.