"Міст на Троєщину" в німецькому посібнику стане прикладом невдалої ахрітектури

Одна із причин, чому Федеральне міністерство транспорту Німеччини обрало Подільсько-Воскресенський міст як приклад, якому не варто слідувати, – його будівництво було розпочато ще у 1993 році та не завершене й досі, інформує DW.
6 квітня у Києві міністр транспорту Німеччини Александер Добріндт зустрінеться з міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном і представить технічно-фінансової експертизи Подільсько-Воскресенського мосту ("мосту на Троєщину"), яка була проведена німецькими фахівцями.
На виконання цієї експертизи Німеччина виділила 200 тисяч євро
Підпишіться на наш новий телеграм-канал iPress | Міжнародна преса українською де ми трохи виходимо за рамки і показуємо більше, ніж на сайті. Ставайте частиною розумної спільноти!
Посібник міститиме рекомендації для планування та будівництва великих мостів на німецьких автомобільних трасах.
Вони, на думку упорядників видання, мають допомогти у майбутньому оцінити ризики та уникнути помилок, яких було допущено при плануванні у тому числі Подільсько-Воскресенського мосту.
Експертиза включає також аналіз можливостей завершення цього проекту.
Нагадаємо, у Києві в 2017 році почнеться будівництво Подільсько-Воскресенського мосту. У лютому Київська міська рада виділила 625,3 млн гривень на його будівництво.