Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Набрали чинності нові правила повітряних перевезень

Набрали чинності нові правила повітряних перевезень
Фото: boeing.mediaroom.com
Набрали чинності нові правила авіаперевезень та обслуговування пасажирів, у яких змінилась інформація про максимальну вагу багажу і правила реєстрації на рейс.

У новій редакції правил відсутні норми про обов'язкове безкоштовному перевезенні багажу певної ваги (раніше 15 кг). Тепер інформація про максимальну кількість і вазі багажу, який можна провозити безкоштовно, вказується в правилах авіаперевізника і договорі перевезення, що надається пасажиру, повідомляє "Європейська правда".

Також змінилися правила стягування плати за реєстрацію на рейс. Відзначається, що зареєструватися безпосередньо в аеропорту можна безкоштовно, якщо це передбачено правилами застосування тарифу, за яким придбано квиток, або якщо не можна зареєструватися онлайн або в кіосках самообслуговування.

"В іншому випадку за здійснення реєстрації в аеропорту авіаперевізник може стягувати додаткову плату", - наголошується в тексті правил.

Змінилися і терміни закінчення реєстрації і посадки в літак. Тепер авіакомпанії можуть закривати стійки реєстрації не раніше 45 хвилин до вильоту, а виходи на посадку - не раніше 15 хвилин до вильоту (раніше 40 і 10 хвилин відповідно).

Державіаслужба також прибрала мінімальну норму відстані між кріслами (раніше не менше 31 дюйма в бізнес і преміум-класі і не менше 29 дюймів - в економ-класі).

Раніше в Україні діяла редакція правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджена Мінінфраструктури в грудні 2012 року.

Нагадаємо, що  на початку року у МАУ набули чинності нові правила перевезення ручної поклажі.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян