Найбільшою медіакомпанією світу прогнозовано став Google
Такі результати дослідження оприлюднило агентство ZenithOptimedia.
До основних медіаактивів корпорації відносять відеохостинг YouTube та соцмережу Google+.
Аналітики агентства також зазначають, що за підсумками минулого року на частку інтернет-компанії припадало 62% від світового обсягу інтернет-пошуку. На сьогодні ж частка Google на ринку інтернет-реклами становить 49% і 82% на ринку пошукової реклами.
У 2012-му році прибуток Google від медіаактивів дослідники оцінили в $37,9 млрд. Цей показник на 39% вищий, ніж аналогічний показник найбільшого в США телемовника - групи DirecTV .
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Симулятор Google навчить стрибати з парашутом
До слова, ця американська компанія цього року посіла у рейтингу друге місце, а торік була лідером, в той час, як Google займав другий рядок.
Основним фактором успіху Google називають розроблений в компанії пошуковий алгоритм.
Для порівняння, разом з Google у списку 30 найбільших медіакорпорацій присутні ще три інтернет-компанії. На 15-му місця Yahoo!, а Microsoft і Facebook зайняли 26-ту і 27-му сходинку відповідно. Соцмережа Twitter в ТОП-30 не ввійшла, її прибуток оцінили в $140 млн.