Найдорожчим футбольним брендом світу стала "Баварія"
Такі результати дослідження рейтингової компанії Brand Finance.
За даними компанії, на сьогодні бренд британського клубу "МЮ" оцінюють в $837 млн. Цей показник з попереднього року знизився на 2%, а ринкова ціна клубу при цьому становить $2,9 млрд.
В свою чергу, вартість бренду цьогорічного переможця Ліги Чемпіонів мюнхенської "Баварії" за рік піднялася на 9% і сягнула $860 млн.
Попри те, що "МЮ" зійшов з першої позиції найдорожчих брендів, в ТОП-50 рейтингу входять 14 британських команд. Зокрема, представники англійської прем'єр-ліги займають п'ять з перших восьми місць.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Баварія" на останніх хвилинах виграє Лігу чемпіонів
Загальна вартість брендів британських клубів становить приблизно $3,1 млрд.
Німеччина представлена вісьмома клубами з сукупною оцінкою в $1,9 млрд.
Щодо італійських клубів, то за останній рік вони суттєво "впали в ціні". Так, Бренд ФК "Мілан" подешевшав за минулий рік на 10% - до $263 млн, а "Інтер" втратив 30% - до $151 млн.
А вартість бренду французького клубу "Парі Сен-Жермен" піднялась аж на 34% і становить $85 млн. Це дозволило ПСЖ піднятися на 24-ту сходинку в рейтингу з торішнього 38-го місця.