Nokia використовує невдачу Apple Maps для реклами своїх карт
Nokia намагається повернути втрачену прихильність користувачів смартфонів, які зробили вибір на користь iPhone. Тому у рекламі своїх останніх моделей компанія наголошує на наявності власних геолокаційних додатків.
Інвестиції у картографічний сервіс
За словами голови комерційного відділу Nokia Мікаеля Халбера, керівництво компанії переконане, що критика, якою користувачі зустріли карти Apple Maps, допоможе наголосити на перевагах власних карт, у розробку яких Nokia інвестувала протягом декількох років.
У 2008 році Nokia придбала за $ 8,1 млрд чиказьку компанію-розробника карт Navteq. Тепер у ній тисячі працівників працюють над вдосконаленням картографічного сервісу, збираючи інформацію про шляхи, транспорт та популярні місця у 100 країнах.
Розробка карт стала частиною стратегії створення продуктів, які, на думку керівництва Nokia, відрізнятимуться від iPhone та смартфонів на платформі Android від Google.
Також Nokia створила окремий бізнес навколо своїх картографічних додатків і продє їх таким компаніям, як Amazon, Yahoo!, Daimler та Nikon.
Суперництво з Google
Компанія планує стати провідним розробником геолокаційних додатків, і укладає угоди з виробниками електроніки та автомобілів. За словами Халбера, компанія охоче співпрацюватиме з будь-яким постачальником електроніки, якому потрібна геолокаційна платформа.
У цьому аспекті конкурентом Nokia є Google. Обидві компанії використовують автомобілі, обладнані камерами, які фотографують місцевість і збирають дані для покращення роботи своїх сервісів.Тим не менш, саме Nokia уклала угоди з Yahoo, Microsoft та Yandex.
Невдача Apple – шанс для реклами
Після того, як користувачі Apple Maps піддали критиці додаток від Apple, Nokia у блогах та соцмережах використовує невдачу конкурента для реклами своїх розробок.
В одному із записів йдеться: "Загубилися цього понеділка? Якби у вас був Nokia Drive, цього б не сталося. Як поводяться цього тижня карти на вашому смартфоні?".
За матеріалами Bloomberg.