Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німеччина віддає Греції лідерство у світових морських перевезеннях

Німеччина віддає Греції лідерство у світових морських перевезеннях
Фото: AFP
Німецька індустрія судноплавства перебуває у кризі. Протягом найближчих місяців індустрії загрожує низка банкрутств, оскільки світова криза спричинила значне скорочення контейнерних перевезень.

До німецьких компаній-перевізників вже дісталася глобальна криза контейнерних перевезень і змусила більше ніж 100 компаній згорнути діяльність. Ще більше 800 компаній опинилися перед загрозою банкрутства.

Німеччина володіла супер-потужностями у галузі контейнерного перевезення вантажів і контролювала майже 40% світового ринку. Однак тепер перевізники країни обтяжені надлишком човнів та боргами.

Світова криза судноплавства

Криза заторкнула не лише німецьких перевізників вантажів. Наприклад, найстарший судновласник Великобританії – Stephenson Clark – минулого тижня розпочав процес ліквідації.

Обсяги контейнерів, які прибувають до європейських портів, різко скоротилися у червні і не справдили прогнозів на пожвавлення індустрії влітку.

Імпорт з Північної Америки впав на 7,5% і на 9% - з Азії. Поставки до Середземноморського регіону впали на 16%, що відобразило потужність кризи, яка зачепила Грецію, Італію, Іспанію та Португалію.

Проблема фінансування

Commerzbank - другий найбільший у світі банк, який фінансує судноперевезення, зараз володіє великою кількістю вилучених у власників кораблів.

За словами представників банку, вони згортають свою 20-мільярдну програму фінансування судновласників, щоб відповідати новим суворішим банківським правилам ЄС.

Переваги Греції

У цій ситуації саме грецькі судновласники стали конкурентами Німеччини і отримують кращі угоди. Як заявив Дімітріс Морохарциз з Lloyd’s List Intelligence, "греки мають багато готівки. Вони перебувають у власному "коконі" і повністю ізольовані від політичних негараздів країни".

"Під час корабельного буму вони продавали судна за максимальною ціною, а тепер викуповують їх назад за частку старої ціни", - додав він.

Німецькі експерти із судноплавства вважають, що дві третини морського флоту країни перебуває у кризі. Якщо криза триватиме довше, саме греки можуть стати світовими лідерами ринку морських контейнерних вантажних перевезень.

За матеріалами The Telegraph.

Полювання на
Полювання на "Червоний Жовтень". Вплив військової фантастики на майбутні війни – Мік Раян
Про
Про "провокацію" та "ескалацію". путін розчарований – Том Купер
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
Дозвіл на використання ATACMS на території росії. Як його використати якомога ефективніше – Джек Вотлінг
"Біла гарячка" путіна і удар балістичною ракетою по Дніпру. Відповідь за знищення лояльних путіну командирів? – Том Купер
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Скандинавські країни переглядають свої антикризові поради. Причина – російська агресія в Україні – New York Times
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Коли росіяни почнуть друкувати гроші, у них виникнуть великі проблеми. На що слід звернути увагу найближчим часом
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Війна безпілотників: прискорений розвиток в Україні. Та хай летять ATACMS, Україно! – Ендрю Таннер
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс
Пропагандони путіна шаленіють від ракетного кроку Байдена. Але продовжують сподіватися, що Трамп знешкодить США – Джулія Девіс