Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німеччина віддає Греції лідерство у світових морських перевезеннях

Німеччина віддає Греції лідерство у світових морських перевезеннях
Фото: AFP
Німецька індустрія судноплавства перебуває у кризі. Протягом найближчих місяців індустрії загрожує низка банкрутств, оскільки світова криза спричинила значне скорочення контейнерних перевезень.

До німецьких компаній-перевізників вже дісталася глобальна криза контейнерних перевезень і змусила більше ніж 100 компаній згорнути діяльність. Ще більше 800 компаній опинилися перед загрозою банкрутства.

Німеччина володіла супер-потужностями у галузі контейнерного перевезення вантажів і контролювала майже 40% світового ринку. Однак тепер перевізники країни обтяжені надлишком човнів та боргами.

Світова криза судноплавства

Криза заторкнула не лише німецьких перевізників вантажів. Наприклад, найстарший судновласник Великобританії – Stephenson Clark – минулого тижня розпочав процес ліквідації.

Обсяги контейнерів, які прибувають до європейських портів, різко скоротилися у червні і не справдили прогнозів на пожвавлення індустрії влітку.

Імпорт з Північної Америки впав на 7,5% і на 9% - з Азії. Поставки до Середземноморського регіону впали на 16%, що відобразило потужність кризи, яка зачепила Грецію, Італію, Іспанію та Португалію.

Проблема фінансування

Commerzbank - другий найбільший у світі банк, який фінансує судноперевезення, зараз володіє великою кількістю вилучених у власників кораблів.

За словами представників банку, вони згортають свою 20-мільярдну програму фінансування судновласників, щоб відповідати новим суворішим банківським правилам ЄС.

Переваги Греції

У цій ситуації саме грецькі судновласники стали конкурентами Німеччини і отримують кращі угоди. Як заявив Дімітріс Морохарциз з Lloyd’s List Intelligence, "греки мають багато готівки. Вони перебувають у власному "коконі" і повністю ізольовані від політичних негараздів країни".

"Під час корабельного буму вони продавали судна за максимальною ціною, а тепер викуповують їх назад за частку старої ціни", - додав він.

Німецькі експерти із судноплавства вважають, що дві третини морського флоту країни перебуває у кризі. Якщо криза триватиме довше, саме греки можуть стати світовими лідерами ринку морських контейнерних вантажних перевезень.

За матеріалами The Telegraph.

Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico
Меланшон проти Глюксманна. Битва за лідерство лівих сил Франції проти ультраправих – Politico