Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німецький автопром не може продати нові машини – Bild

Німецький автопром не може продати нові машини – Bild
Фото: з вільного доступу
Сотні авто у Німеччині залишились без покупців

Німецькі автовиробники зіткнулися з масштабною кризою – нові машини ніхто не купує. На логістичному майданчику CAT Automobillogistik в Ессені зібралося близько 6 тис. нових авто, включаючи дорогі моделі Volkswagen та Audi, а також електрокари мінімум на 300 млн євро. Машини стоють понад пів року, а деякі навіть понад рік, кажуть співробітники.

Про це пише газета Bild.

"Я ніколи раніше не стикався з чимось подібним, хоча працюю тут уже понад десять років. Автомобілі тільки привозять, але майже ніхто на них не їде", – сказав Bild один із працівників.
 
За його словами, причиною кризи є високі ціни на авто та проблеми з інфраструктурою для електрокарів.
 
"Люди не готові платити такі гроші за електроавтомобіль, а розвиток зарядних станцій та обмежена дальність поїздки відлякують покупців", – зазначив співробітник логістичного майданчика.
 
Експерти підтверджують, що попит на нові автомобілі у ФРН продовжує знижуватися.
 
Низькі продажі негативно позначаються на автовиробниках. Компанії, наприклад Ford, змушені запроваджувати скорочений робочий день та звільняти співробітників. Однак падіння попиту може бути на руку покупцям, оскільки виробники починають пропонувати великі знижки, щоб збути товар, що залежався.
 
До кінця року автовиробники спробують покращити показники продажів, що призведе до ще більших знижок, вважає автоексперт Франк Швопе. Однак, незважаючи на це, криза продовжує поглиблюватися, а знайти довгострокові рішення в умовах попиту, що падає, стає все складніше, зазначає він.

 

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян