Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Німецький автопром не може продати нові машини – Bild

Німецький автопром не може продати нові машини – Bild
Фото: з вільного доступу
Сотні авто у Німеччині залишились без покупців

Німецькі автовиробники зіткнулися з масштабною кризою – нові машини ніхто не купує. На логістичному майданчику CAT Automobillogistik в Ессені зібралося близько 6 тис. нових авто, включаючи дорогі моделі Volkswagen та Audi, а також електрокари мінімум на 300 млн євро. Машини стоють понад пів року, а деякі навіть понад рік, кажуть співробітники.

Про це пише газета Bild.

"Я ніколи раніше не стикався з чимось подібним, хоча працюю тут уже понад десять років. Автомобілі тільки привозять, але майже ніхто на них не їде", – сказав Bild один із працівників.
 
За його словами, причиною кризи є високі ціни на авто та проблеми з інфраструктурою для електрокарів.
 
"Люди не готові платити такі гроші за електроавтомобіль, а розвиток зарядних станцій та обмежена дальність поїздки відлякують покупців", – зазначив співробітник логістичного майданчика.
 
Експерти підтверджують, що попит на нові автомобілі у ФРН продовжує знижуватися.
 
Низькі продажі негативно позначаються на автовиробниках. Компанії, наприклад Ford, змушені запроваджувати скорочений робочий день та звільняти співробітників. Однак падіння попиту може бути на руку покупцям, оскільки виробники починають пропонувати великі знижки, щоб збути товар, що залежався.
 
До кінця року автовиробники спробують покращити показники продажів, що призведе до ще більших знижок, вважає автоексперт Франк Швопе. Однак, незважаючи на це, криза продовжує поглиблюватися, а знайти довгострокові рішення в умовах попиту, що падає, стає все складніше, зазначає він.

 

Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Активи росії як зброя. Бельгійські політики та керівники Euroclear стали мішенню російської розвідки – The Guardian
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Донор Найджела Фараджа заробляє на платформі, яка просуває пропаганду путіна. Інші інвестори – Пітер Тіль і Ді Венс – Byline Times
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Парадокс путіна. Інтереси пахана та країни дедалі сильніше розходяться – Бенджамін Кук
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Нова Стратегія національної безпеки. Найдовша передсмертна записка в американській історії – Енн Епплбом
Трамп і Україна. Чому це
Трамп і Україна. Чому це "гірше за Ялту" – Філліпс О'Брайен
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Білорусь і радісна сліпота. Хороші новини про політичних в'язнів приховують тривожні геополітичні зміни – Едвард Лукас
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії  проти Європи – ERIC
Паперовий тигр. Заморожені активи та ілюзія судових процесів росії проти Європи – ERIC
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер
Гра на виснаження. Де тримається і ламається фронт – Том Купер