Німці попри кризу готові витрачати гроші, - дослідження
Такі дані сьогодні оприлюднила німецька компанія з маркетингових досліджень GfK. За даними опитування близько двох тис осіб, яке провела компанія, індекс споживацької довіри у вересні залишиться на рівні 5,9 пунктів.
За результатами опитування компанія зробила висновок, що навіть у часи кризи євро у Німеччині роздрібне споживання стимулюється зростанням зарплат та рекордно низьким безробіттям, яке впало до 6,8% вперше за 20 років. Індекс ділової довіри, тим не менш, падає четвертий місяць поспіль.
Споживання зберігає стабільність
У звіті, яким супроводжуються дані опитування GfK, йдеться, що побоювання німецьких споживачів щодо занепаду економіки продовжували зростати у серпні, але стабільний ринок праці та відносно високий рівень зарплат виявилися позитивними факторами, які стимулюють споживання. Також серед населення зменшилася тенденція до економії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Економіка Німеччини зростає на тлі скорочення сукупного ВВП єврозони
Рівень економічних очікувань у серпні впав до -18,9 пунктів з -5,6 пунктів у липні, тим не менш індекс, який відображає готовність споживачів витрачати кошти, знизився лише на 2,7 пунктів до 33,1, заявили представники GfK.
Споживацькі витрати зросли на 0,4% у другому кварталі порівняно із показниками першого кварталу. У звіті GfK заявили, що приватне споживання продовжує залишатися важливим фактором зростання німецької економіки. Також компанія прогнозує зростання споживання цього року на один відсоток.
За матеріалами Bloomberg.