Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Пасажири польської авіакомпанії купили запчастину для літака, щоб полетіти

Пасажири польської авіакомпанії купили запчастину для літака, щоб полетіти
Фото: з відкритих джерел
У літака Boeing 787 авіакомпанії LOT, який повинен був виконати переліт за маршрутом Пекін-Варшава, зламався гідронасос, а оскільки швидко купити новий можна було тільки за готівку, то пілот попросив пасажирів посприяти покупці.

Несправність літака була виявлена коли пасажири тільки почали прибувати в аеропорт для реєстрації на рейс. Було виявлено, що з гідронасосу протікає рідина, повідомляє ЦТС.

На купівлю нового механізму замість пошкодженого у пілотів лайнера не вистачило власних коштів, і вони вирішили попросити суму в 340 доларів у пасажирів. Хоча, за правилами авіакомпанії робити вони цього не мали в жодному разі.

Чотири пасажири відгукнулися на прохання і "скинулися" на гідронасос. У результаті, після 10 годин ремонтних робіт Boeing з 249 пасажирами піднявся в повітря і виконав успішний рейс до Варшави.

В аеропорту польської столиці чотирьох пасажирів попросили затриматися - представник LOT повернув їм гроші.

"Знаю, що ви зіткнулися сьогодні з ситуацією нетиповою, за яку хотів би сильно попросити вибачення. Можете вірити чи ні, але працівник складу в Пекіні відмовився приймати будь-яку іншу форму розрахунку, крім готівки. Через що і виникло все це непорозуміння", - сказав пасажирам Мачей Вільк, операційний директор LOT.

На запитання одного з них, "чи є подібна ситуація нормальною" для авіакомпанії, топ-менеджер LOT відповів: "Ця ситуація є ненормальною, наш представник був готовий зробити переказ, заплатити карткою".

Як моральну компенсацію авіакомпанія надала чотирьом пасажирам квитки на наступний рейс з відкритою датою.

Нагадаємо, що шістьох співробітників авіакомпанії Ryanair звільнили через фото, на якому вони сплять на підлозі.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян