Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Польща посилює контроль над реєстрацією авто на українців

Польща посилює контроль над реєстрацією авто на українців
Фото: nemyriv-rda.gov.ua
Польська влада вирішила посилити контроль над реєстрацією автомобілів на громадян України через значний попит на дешеві польські авто, які українці з поляками реєструють сотнями.

Про це пише видання Rzeczpospolita.

"У Польщі б/у автомобіль, привезений із Західної Європи, коштує, наприклад, €2 тис, а після перетину кордону з Україною та оплати всіх мит та інших витрат його ціна зростає в 3-4 рази. Тому важко знайти на них покупця. Українці, однак, знайшли спосіб: привозять автомобіль до Польщі і реєструють його за допомогою поляків", - пише газета.

Видання зазначає, що у низці районів прикордонного з Україною Підкарпатського воєводства є польські громадяни, які зареєстрували на себе разом з українцями навіть кілька сотень автомобілів.

Значний попит на такі машини спричинив те, що вже з'явилися фірми, які займаються наданням таких послуг і обходяться клієнтам в €450-600 плюс витрати на реєстрацію та страхування машини.

Представники прикордонних служб підтвердили виданню зростання кількості автомобілів з польськими номерними знаками, якими кордон з Україною перетинають власне українці, - до третини від усіх машин.

"Це багато, тому що в минулому році три пункти пропуску в Підкарпатському воєводстві перетнуло 2,2 млн авто", - пише газета.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Якщо ЄС наполягатиме, уряд перегляне спецмита на автівки

Відповідні служби частини районів Підкарпатського воєводства перестали реєструвати автомобілі на громадян України, вимагаючи додаткових документів, серед яких, наприклад, дозвіл на перебування в Польщі.

Разом з тим польська податкова адміністрація почала перевіряти, чи сплатили поляки, які зареєстрували на себе кілька сотень автомобілів, всі необхідні податки.

У той же час газета зауважує, що чинне законодавство Польщі дозволяє вільно реєструвати співвласниками автомобілів громадян інших країн, і іноземці мають всі шанси на те, щоб змусити відповідний орган зареєструвати автомобіль.

"Ми зорієнтувалися, що деякі особи, які реєструють автомобілі, насправді є підставними. Ми не хотіли брати участь у цій діяльності, і тепер вимагаємо виконання додаткових умов, але якби хтось уперся, то виграв би справу у разі подачі апеляції, тому що не можна пов'язувати реєстрацію машини з національністю ", - сказав виданню представник Любачівського староства Ян Беднарчик.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян