Польща просуватиме на ринках ЄС свої вафлі і торти
Європейська комісія виділить 10,5 млн злотих на рекламу польських регіональних страв в ЄС. Стільки ж докладе Агентство сільськогосподарського ринку Польщі (АРП), пише Wyborcza.
Ці кошти витратять на фінансування телевізійних кулінарних програм, на рекламу в засобах масової інформації, промоційні акції в магазинах і ресторанах. В АРП сподіваються, що це призведе до збільшення продаж регіональних продуктів з сертифікатами ЄС.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Цукерки Порошенка виходять на європейський ринок
"Підвищення попиту стимулюватиме регіональних виробників подати заявку на наступні сертифікати ЄС, що, в свою чергу, допоможе нам зайняти свою продуктову нішу на ринках Євросоюзу", - наголосив Пйотр Кондрацюк, керівник відділу продовольчого просування в АРП.
На сьогодні на західні ринки вдалося просунути лише польський питний мед, який все частіше купують клієнти з Франції, Швеції, Німеччини, Великобританії і навіть з Китаю.
Компанія Apis з Любліна, яка отримала сертифікат ЄС у 2009 році, щорічно збільшує експорт меду на 20-25%.