Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Польські перевізники повністю заблокували рух на двох КПП

Польські перевізники повністю заблокували рух на двох КПП
Фото: ukr-customs.com
На двох польсько-українських пунктах пропуску заблоковано рух для вантажного транспорту.

Про це заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач написав на Facebook-сторінці.

"Станом на зараз "Ягодин – Дорогуськ" – блокується виїзд з України та виїзд із Польщі. Тобто пункт пропуску заблокований повністю. "Краківець – Корчова". Виїзд з України ще можливий, заїхати в Україну – ні. "Рава-Руська – Гребенне". За останньою інформацією від наших прикордонників, перевізники заблокували і виїзд від нас. Тобто рух заблокований повністю також", - йдеться в дописі. 

На пункті пропуску Краківець виїзд з України ще можливий, тоді як заїхати в Україну – ні, написав Деркач.

"На всіх пунктах пропускають гуманітарні вантажі та пасажирських транспорт. У напрямку України учасники акції пропускають по одній або кілька машин за годину", -  додав заступник міністра.

Він також уточнив, що вчора до Польщі через Ягодин виїхали 33 вантажівки, через Краківцеь – 265, через Раву-Руську – 203.

Деркач запевнив, що українська сторона перебуває у постійній комунікації з командою Міністерства інфраструктури Польщі для вирішення ситуації.

Але Україна досі не отримала чітких вимог від польських перевізників, які заблокували три прикордонні переходи на польсько-українському кордоні.

За словами польських перевізників, головна мета - повернення системи видачі дозволів для роботи в ЄС українських перевізників, адже після початку війни росії в Україні Євросоюз пішов на безпрецедентні кроки для підтримки української економіки і на рік скасував необхідність отримання українцями цих дозволів. 

Влітку цього року ЄС продовжив дію ще на рік і тепер польські перевізники вимагають скасувати цю пільгу і повернути стару дозвільну систему.

Друга вимога - посилення правил перевезень за ЄКМТ, сертифікатом Європейської конференції міністрів транспорту.

 
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
Зустрілись двоє
Зустрілись двоє "легітимних". Як Мадуро планує пережити Трампа – New York Times