Попов поміняє продавців газет у метро на "медіамати"
Як йдеться у повідомленні КМДА, така необхідність виникла через невідповідність торгівлі з лотка новим правилам пожежної безпеки, будівельним нормам та на вимогу Міністерства інфраструктури.
"Так, більше року тому на нараді профспілок підприємців і розповсюджувачів преси разом з керівництвом метрополітену було прийнято рішення про об’єднання зусиль та інвестицій на розробку нової форми продажу преси - вендингових автоматів "Медіамат", - йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У київській підземці розбили мрії про цілодобове метро: це неможливо
На думку місцевої влади, нова форма торгівлі покликана виступити в якості альтернативи продажу газет та журналів з лотка і розширити ринок преси.
"Медіамат" дозволяє реалізувати більш ніж 200 найменувань преси та не потребує у своїй роботі присутності людини.