Порошенко та інші кандидати відзвітували, по скільки витратили на президентську кампанію
Про це йдеться у звіті, опублікованому в газеті "Голос України".
Переможець виборів Петро Порошенко стверджує, що всі 96 475 277,38 грн, які надійшли на рахунок його виборчого фонду є його власними коштами.
На виготовлення матеріалів передвиборної агітації його штаб витратив 4,020 млн грн, на агатіцію в ЗМІ - 82,379 млн грн, на інші послуги, пов'язані з проведенням агітації - 215 тис грн. На решту витрат залишилось 9,852 млн грн.
Для порівняння, лідер "Батьківщини" Юлія Тимошенко, яка посіла друге місце, витратила на виборчу кампанію 67,5 млн грн.
Проте найбільш ефективною з фінансового погляду виявилась передвиборча кампанія Олега Ляшка, який, витративши 7 млн грн, отримав 1,5 млн голосів.
ЧИТАЙТЕ: Перші призначення Порошенка: бізнес-партнери і любі друзі
Приблизно ж стільки за передвиборчу агітацію виклав і Анатолій Гриценко (7,1 млн грн), проте за нього проголосувало лише 989 тис українців.
Неефективно з огляду на результати виборів розпорядились своїми коштами Сергій Тігіпко, Михайло Добкін та Олег Тягнибок.
Тігіпко витратив на вибори 75,5 млн грн, отримавши 943 тис голосів, Тягнибок - 17,2 млн грн. – його підтримало 210 тис виборців, а Добкін виклав з власної кишені 78,3 млн грн, отримавши натомість підтримку 546 тис українців.
Як повідомляв iPress.ua, Президент Петро Порошенко доручив Кабміну спрямувати кошти, зекономлені на президентських перегонах, які були проведені в один тур, на забезпечення Збройних Сил України та першочергові потреби військових-учасників антитерористичної операції.
Кабмін звітує, що на президентських виборах вдалося заощадити 575 млн грн.