Проїзд у київському метро неминуче подорожчає
Про це сказав голова КМДА Олександр Попов у коментарі газеті "Сегодня".
За його словами, проблема виникла вже давно.
"Коли зупиняється потяг чи ескалатор, це не подобається нікому. Але у нас 19 ескалаторів працюють з 60-го року. Їх потрібно міняти. Але звідки взяти гроші? Метрополітен має проводити роботу з киянами та пояснювати ситуацію", - сказав Олександр Попов.
Він додав, що адміністрація у лютому 2013 року заслуховуватиме та затверджуватиме фінансовий план метрополітену.
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Київ підземний. Як будують метро
"Подорожчання назріло, але чи зможемо ми протриматись ще рік, скажу, коли побачу цифри", - сказав голова КМДА.
Зараз проїзд у метро Києва коштує 2 грн. На початку 2011 року Олександр Попов обіцяв мешканцям столиці не піднімати ціни на проїзд протягом щонайменше двох років.
Метро на Троєщину
Олександр Попов розповів також, що в планах КМДА продовження кількох гілок київського метро. Так, "зелену" гілку продовжать на Виноградар – до 2016 року можуть побудувати три станції.
У 2015, за словами міського голови, мають здати в експлуатацію станцію Новобіличі – на "червоній" лінії після "Академмістечка".
ДИВІТЬСЯ ФОТО: Оригінальні станції метро світу
Проте пріоритетом для міської влади, наголосив її провідник, є 12 станцій метро на Троєщину. Проте розмови про проведення метро до великого спального району точаться вже давно.
Водночас Олександр Попов зазначив, що можливе подорожчання проїзду в метро жодним чином не пов’язане з будівництвом нових станцій, тому що воно на 95% фінансується з державного бюджету.
Зазначимо, що у Дніпропетровську будівництво нових станцій метро відбувається за рахунок коштів Європейського банку реконструкції та розвитку.