Прибутки власників бренду Zara зростають попри кризу
Іспанська компанія Inditex володіє брендами Zara, Massimo Dutti, Bershka і Pull and Bear.
Прибуток компанії з початку року до кінця жовтня зріс на 27% до € 1,66 млрд. Протягом року обсяги продажів збільшилися на 17% до € 11,4 млрд.
Цього року компанія відкрила 360 нових магазинів на 54 ринках світу. Керівництво компанії заявило, що створило 6 598 нових робочих місць, і тепер загальна кількість штату компанії дорівнює 116 110 осіб.
Минулого тижня кількість магазинів бренду Zara сягнула 6 тисяч із відкриттям фірмового магазину у Лондоні на Оксфорд-стріт.
У вересні Zara відкрила онлайн-магазин для китайських покупців, і планує наступного року розпочати онлайн-продажі у Канаді.
Також керівництво Inditex повідомило, що у жовтні відкрило у Нью-Йорку перший бутік бренду Massimo Dutti на північноамериканському ринку.
Компанія заявила, що витратила сотні мільйонів євро на розвиток логістики і просування на рідному ринку в Іспанії, щоб підтримати розвиток економіки країни.
На думку торгівельного аналітика з агентства Conlumino Метта Пінтера, компанія обрала виграшну стратегію розширення ринків збуту, що дозволило їй зменшити втрати від кризи у Європі.
За матеріалами BBC.