Росіяни та англійці відкриють в Україні ресторани італійської кухні
Як повідомив представник співвласника Ginza Дмитро Сергєєв, переговори з ведучим популярного на британському телебаченні шоу "Голий кухар" Джеймі Олівером про розвиток його закладів за межами Великобританії Ginza Project вела з літа, пише "КомерсантЪ-Украина".
В результаті бізнесмени домовились про відкриття в Росії та Україні 15-20 ресторанів Jamie`s Italian, перші два з яких відкриються вже наступного року - на Петровському бульварі в Москві і на Конюшенній площі в Санкт-Петербурзі.
У такий спосіб мережа Jamie`s Italian збільшиться більше ніж на третину. Зазначимо, що зараз вона нараховує 30 закладів у Великобританії, Австралії та Об'єднаних Арабських Еміратах.
У свою чергу російський ресторанний холдинг Ginza Project, створений Дмитром Сергєєвим і Вадимом Лапіним, керує більш ніж 100 ресторанами в Росії, Великобританії і США. Також Ginza розвиває мережі "Япоша", "Оки Доки", "Песто кафе", "Марі Vanna" і володіє ліцензією на розвиток однієї з найбільших в світі мереж фастфудів Burger King.
У 2011-му році оборот мережевих проектів холдингу сягнув $200 млн. В Україні компанія поки що не представлена.
Демократичні ціни Росії в Україні перетворяться на ціни преміум-класу
Як розповів представник Ginza, в середньому чек російських Jamie`s Italian становить $30, що є форматом демократичних закладів Москви і Санкт-Петербурга, де середній чек коливається від $20 до $70.
Втім, для України такий чек означає, що ресторан буде швидше преміальним, ніж демократичним, зазначає керівник служби маркетингу мережі Mafia Людмила Міщенко.
"У цьому сегменті мережевих італійських ресторанів в Україні немає - більшість воліє розвиватися в більш доступному для населення форматі", - пояснила вона.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Апетит на італійські макарони зростає
Але, чи буде вартість страв для України знижена, у Ginza не повідомили.
За підрахунками виконавчого директора Restcon Андрія Петракова, відкриття одного ресторану Jamie`s Italian може обійтися Ginza у $1,5-2 млн, а для окупності проекту партнерам потрібно буде залучати у свої заклади до 400 осіб на добу.
Зазначимо, що в Україні і Росії італійська кухня за популярністю поступається лише японській.