Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Рятувальники шукають зниклий малайзійський Boeing на дні океану

Рятувальники шукають зниклий малайзійський Boeing на дні океану
Фото: AFP PHOTO / AFP PHOTO/AUSTRALIAN DEFENCE/CPL DAVID GIBBS
У міжнародної команди рятувальників залишається небагато часу, щоб знайти у морі радіосигнал від "чорних скриньок" зниклого Boeing 777-200.
Як повідомляє BBC, команда рятувальників розпочала підводні пошуки зниклого малайзійського лайнера.

Два кораблі, оснащені спеціальним обладнанням, досліджуватимуть близько 240 км дна у південному регіоні Індійського океану у спробі зафіксувати сигнал з "чорних скриньок" літака.

Бортовий самописець завдяки акумулятору здатен передавати сигнал впродовж місяця після аварії повітряного судна. Тому, як зазначає BBC, у рятувальників залишається небагато часу на пошуки.

Загалом сьогодні 14 літаків і дев'ять кораблів продовжать пошуки зниклого лайнера. За останньою версією малайзійської влади, літак впав у південному районі Індійського океану поблизу узбережжя Австралії.

Австралійське та британське судна використовують у пошуках акустичні локатори, здатні вловити сигнал "чорної скриньки".

ЧИТАЙТЕ: Причини зникнення Boeing можуть залишитися невідомими, - поліція Малайзії

Прем'єр-міністр Австралії Тоні Еббот під час зустрічі командування пошуковою операцією зазначив: "Знайти великий літак, який зник у важкодоступному районі океану, - це надзвичайно складне завдання". Прем'єр-міністр Малайзії Наджиб Разак вчора заявив, що пошуки триватимуть стільки, скільки необхідно.

Літак малайзійської авіакомпанії Malaysian Airlines Boeing 777-200 7 березня виконував рейс за маршрутом Куала-Лумпур - Пекін. На його борту знаходилися 227 пасажирів і 12 членів екіпажу. Зв'язок з літаком перервався приблизно через дві години після вильоту зі столиці Малайзії. Завдяки даним з електронних датчиків спеціалісти виявили, що авіалайнер змінив маршрут і зробив різкий поворот у бік Індійського океану. Після зміни курсу Boeing летів ще впродовж семи годин.

26 березня прем'єр Малайзії оголосив, що Boeing, ймовірно, затонув в Індійському океані.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян