Самопроголошена влада Севастополя вирішила присвоїти аеропорту Бельбек статус міжнародного
Про інформує "ИТАР-ТАСС".
За інформацією, злітна смуга аеропорту залишиться на балансі Міноборони Росії, але буде експлуатуватися спільно з міністерством транспорту. Відповідні документи підпишуть в кінці жовтня.
За словами Меняйло, надання аеропорту міжнародного статусу - "не прецедент, а нормальна практика". Міноборони збереже пріоритет у використанні повітряного простору, однак проблем з плануванням часу злетів і посадок не буде.
Він також повідомив, що стоянки літаків також залишаються на балансі Міноборони, але будуть надані в користування цивільної авіації, поки не збудують нові. Для цивільних потреб також використовуватимуть стару будівлю аеровокзалу, що належить структурам Ігоря Коломойського, поки не побудуть новий аеровокзал. Меняйло також повідомив, що для Бельбека є потенційний інвестор.
Довідка
Військовий аеродром Бельбек експлуатується з 1941 року. У другій половині 1980-х злітно-посадкову смугу розширили, аеропорт почали використовувати для прийому урядових літаків. До насильницької анексії Криму Россією там базувалася Севастопольська бригада тактичної авіації ЗС України.
У грудні 2002 року аеропорт отримав ліцензію на міжнародні авіаперевезення. З 2002 по 2007 рік Бельбек обслуговував близько 50 тисяч пасажирів на рік, потім Міноборони України відмовилося продовжити договір про спільне використання аеродрому.
У 2010 році рейси з Севастополя до Києва, Дніпропетровська і Москви відновила авіакомпанія "Дніпроавіа", що належить Коломойському, але розклад був нестабільним. Основний пасажиропотік аеропорту забезпечували рейси бізнес-авіації.
Аеропорт має два термінали і зал очікування, пропускна здатність якого понад 100 пасажирів на годину. Будівля аеровокзалу залишається у власності українського бізнесмена Ігоря Коломойського, але, нібито за борги, її перевели в оперативне управління самопроголошеної влади міста.
Як повідомляв iPress.ua, президент Росії Володимир Путін розпорядився побудувати Керченський міст в двох варіантах - автомобільному та залізничному.
Раніше на обговоренні пропозицій щодо будівництва моста через Керченську протоку, було запропоновано створити підвісну канатну дорогу, міст з намитим через Керченську протоку штучним островом або мегалітичну споруду.
Згідно з кошторисною документацією ВАТ "Транспортний перехід через Керченську протоку" отримає від ФЦПФ 700 млн рублів (близько $20 млн) на підготовку проекту.
Початкова вартість контракту становила 384 млн рублів ($11 млн).
Міністр транспорту Росії Максим Соколов зазначив, що обсяг фінансування будівництва мостового переходу через Керченську протоку може скласти 100 млрд рублів ($2,8 млрд) і навіть перевищити цю суму, якщо буде обраний варіант прокладки по мосту двох шляхів залізниці.
Для будівництва знадобиться щонайменше 3,5 роки.