Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Серед загиблих на "Боїнгу-777" не ідентифікували ще 9 тіл

Серед загиблих на
Україна, Шахтарськ, 17 липня 2014 року. Поблизу міста Шахтарськ Донецької області російські ППО збили "Боїнг-777" малайзійських авіаліній, який виконував рейс Амстердам-Куала-Лумпур. У катастрофі загинули усі 280 пасажирів і 15 членів екіпажу. На борту перебували 80 дітей. Фото: AFP
Постійний представник Нідерландів у ЄС Пітер де Гуйєр повідомив, що сьогодні вдалося ідентифікувати 289 із 298 загиблих під час авіакатастрофи "Боїнга-777" на Донбасі.

Про це він сказав у Брюсселі під час зустрічі комісії із закордонних справ Європарламенту, інформує "Радіо Свобода".

"Останній літак доставив останки жертв до Нідерландів. Він прилетів до Ейндговена минулої п’ятниці, 28 листопада. Всі останки були доставлені до військового комплексу у місті Гілверсюм, де проводиться ідентифікація. Наразі 289 з 298 тіл жертв ідентифіковані, але робота триває", – зазначив де Гуйєр.

За його словами, до завершення розслідування висновків щодо причин катастрофи ніхто не озвучуватиме.

"Рада розслідувань із питань безпеки Нідерландів має намір оприлюднити кінцевий звіт до середини 2015 року. Метою розслідування є встановити обставини катастрофи, а не вину", – каже Пітер де Гуйєр.

Нагадаємо, 28 листопада із Харкова до Нідерландів вилетів останній літак з останками тіл загиблих пасажирів збитого на Донеччині малайзійського літака "Боїнг-777".

Міністр безпеки та юстиції Нідерландів Іво Опстелтен заявив, що пошукові роботи на місці катастрофи малайзійського авіалайнера Boeing-777 в Донецькій області згідно з планом повинні продовжитися навесні.

Як повідомляв iPress.ua, 23 листопада уряд Нідерландів повідомив про завершення тижневої операції з вивезення уламків авіалайнера рейсу MH17 із місця його збиття завершена.

Нагадаємо, 17 липня малайзійський "Боїнг-777" зазнав катастрофи в Донецькій області.

Жертвами стали 298 осіб, серед яких 15 членів екіпажу. Більшість загиблих були громадянами Нідерландів.

Управління безпеки Нідерландів планує опублікувати остаточний звіт по краху малайзійського Boeing упродовж року після катастрофи.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян