RSS
БІЗНЕС & ФІНАНСИ НОВИНИ

Стихійні ринки витіснили з Києва і Харкова м’ясо Колеснікова

У цьому їм допомогли супермаркети
Холдинг "АПК-Інвест", власником якого є Борис Колесніков, суттєво згорнув мережу своїх магазинів у Києві та в Харкові.
Стихійні ринки витіснили з Києва і Харкова м’ясо Колеснікова Борис Колесніков. Фото: iPress.ua

Про це розповів генеральний директор компанії Роман Распопов, пише Forbes.

"У нас було 8 торгових точок у Києві, з яких на сьогодні залишилася одна - на Бессарабці. У Харкові було 12 магазинів, закрито 9 із них", - повідомив гендиректор.

Тепер, за його словами, у мережі холдингу залишився 91 магазин.

Мережа не витримала конкуренції

Як пояснюють у компанії, у Києві роздріб "АПК-Інвест" не витримав конкуренції з торговими мережами, концентрація яких у столиці максимальна.

Ще один негативний фактор був галузевим - попри столичний статус, в Києві поширена стихійна вулична торгівля м'ясними виробами.

"Звичайно, в цьому випадку не можна говорити ні про гігієну, ні про якість, ні про безпеку продукту - і, тим не менш, в Києві це досить поширене явище", - розповів Распопов.

У Харкові проти мережі "М'ясна весна" зіграла специфіка місцевого споживання, де продажі замороженої свинини традиційно перевищують продажі охолодженого м'яса, на якому спеціалізується "АПК-Інвест".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колесніков купив у "православного магната" компанію, щоб прогодувати свиней

Окрім того, харків’яни також полюбляють купувати продукти на ринках.

Тим часом впродовж останнього часу компанія збільшила кількість фірмових магазинів у Донецькій, Луганській та Запорізькій областях.

"На сьогодні в Києві та Харкові такий формат не затребуваний, вони не виправдовують наших сподівань за обсягом продажів, і відповідно – за прибутками. Але якщо ситуація зміниться, ми оперативно відреагуємо на потребу ринку", - додав почесний президент компанії Денис Омелянович.

Зазначимо, що сьогодні в столичному регіоні активно розвивають фірмову торгівлю львівська компанія "Барком" (мережа "Родинна ковбаска") і комплекс "Агромарс" ("Гаврилівські курчата").

Директор з маркетингу останньої компанії Павло Шевчук заявив, що в перспективі також відкриття на території Київщини 50 магазинів.

Підписуйтесь на iPress.ua в соціальних мережах Twitter, Facebook та Google+. Будьте в курсі останніх новин. Якщо ви помітили помилку, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити редакцію
Розкажіть друзям!

Читайте новини також російською мовою.

НОВИНИ ПАРТНЕРІВ
НОВИНИ ПАРТНЕРІВ

КОМЕНТАРІ (0) +

Додати коментар

07 02 2013 12:54
МЕДІА
iPRESS РАДИТЬ