Стихійні ринки витіснили з Києва і Харкова м’ясо Колеснікова
Про це розповів генеральний директор компанії Роман Распопов, пише Forbes.
"У нас було 8 торгових точок у Києві, з яких на сьогодні залишилася одна - на Бессарабці. У Харкові було 12 магазинів, закрито 9 із них", - повідомив гендиректор.
Тепер, за його словами, у мережі холдингу залишився 91 магазин.
Мережа не витримала конкуренції
Як пояснюють у компанії, у Києві роздріб "АПК-Інвест" не витримав конкуренції з торговими мережами, концентрація яких у столиці максимальна.
Ще один негативний фактор був галузевим - попри столичний статус, в Києві поширена стихійна вулична торгівля м'ясними виробами.
"Звичайно, в цьому випадку не можна говорити ні про гігієну, ні про якість, ні про безпеку продукту - і, тим не менш, в Києві це досить поширене явище", - розповів Распопов.
У Харкові проти мережі "М'ясна весна" зіграла специфіка місцевого споживання, де продажі замороженої свинини традиційно перевищують продажі охолодженого м'яса, на якому спеціалізується "АПК-Інвест".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Колесніков купив у "православного магната" компанію, щоб прогодувати свиней
Окрім того, харків’яни також полюбляють купувати продукти на ринках.
Тим часом впродовж останнього часу компанія збільшила кількість фірмових магазинів у Донецькій, Луганській та Запорізькій областях.
"На сьогодні в Києві та Харкові такий формат не затребуваний, вони не виправдовують наших сподівань за обсягом продажів, і відповідно – за прибутками. Але якщо ситуація зміниться, ми оперативно відреагуємо на потребу ринку", - додав почесний президент компанії Денис Омелянович.
Зазначимо, що сьогодні в столичному регіоні активно розвивають фірмову торгівлю львівська компанія "Барком" (мережа "Родинна ковбаска") і комплекс "Агромарс" ("Гаврилівські курчата").
Директор з маркетингу останньої компанії Павло Шевчук заявив, що в перспективі також відкриття на території Київщини 50 магазинів.