Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Тільки 2% українців подорожує авіатранспортом

Тільки 2% українців подорожує авіатранспортом
Фото: vidomosti-ua.com
В середньому щорічно кожен житель України 253 рази користується метро, 120 разів тролейбусом, 113 – трамваєм, 68 – автобусом і 9 разів – залізницею. Про це свідчать дані Державної служби статистики України (Держстат).

Найменш доступним видом транспорту для українців є авіатранспорт. На відміну від інших видів транспорту, авіаційні перевезення в переважній більшості не є продуктом першої необхідності. Тому населення швидко від них відмовляється або відкладає на майбутнє.

Про це передає Aviation News & Analytics в Facebook.

"На одного жителя в середньому припадає 0,15 поїздок, іншими словами, літає кожен сьомий. Однак фахівці галузі схиляються до думки, що літає не більше 2% населення. Для порівняння, у країнах ЄС на одного громадянина припадає в середньому 1,7 польотів на рік. Тобто в 10 разів більше, ніж в Україні", - йдеться повідомлення.

Однак,беручи до уваги, що дальність середнього польоту в кілька разів перевершує поїздки наземними видами транспорту, авіаперевезення займають 11% у загальному пасажирообігу (або 11,6 млрд пасажиро-кілометрів).

У структурі експорту послуг на авіацію припадає 14,2% (або 742 млн доларів), а в структурі імпорту – 40,6% (466 млн дол. США). Стосовно до авіації, експорт – це міжнародні польоти українських авіакомпаній з України, а імпорт – відповідно іноземних в Україну.

За даними Держстату, транспорт, складське господарство та поштові послуги згенерували 6,6% ВВП України в 2015 році.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян