Toyota та Nissan скорочують робочий день на своїх китайських заводах
Китайці практично перестали купувати японську продукцію, передає японський телеканал NHK.
Нагадаємо, Toyota заявила про скорочення обсягів продажів у Китаї практично удвічі, через що їй, ймовірно, доведеться розпрощатись з планами побити власні рекорди з продажів.
Зараз автоконцерни Toyota та Nissan оголосили про початок канікул Золотого тижня на кілька днів раніше, аніж зазвичай. Toyota заявила про скорочення кількості робочих годин та днів на заводі у місті Тяньцзінь.
Nissan у свою чергу удвічі скорочує кількість робочих годин, відповідні зміни про це внесені до виробничих планів.
У вересні в Китаї попит на автомобілі японського виробництва впав на 40%. Економічні труднощі безпосередньо пов’язані з конфліктом навколо спірних островів Сенкаку, про намір купити які заявила японська влада.
У Китаї така заява викликала низку масових акцій протесту, під час яких подекуди китайці нападали на японські підприємства.