Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Трагедія на залізниці: 11-річний хлопчик вночі випав з потяга і загинув, - ОНОВЛЕНО

Трагедія на залізниці: 11-річний хлопчик вночі випав з потяга і загинув, - ОНОВЛЕНО
Фото: "Укрзалізниця"
25 липня вранці на коліях у селі Волоське Деражнянського району Хмельниччини знайшли тіло 11 хлопчика, який їхав потягом "Рахів-Київ" з відпочинку.

"Померлим виявився 11-річний киянин, який цієї ночі потягом "Рахів — Київ" повертався додому з відпочинку", - повідомила поліція Хмельницької області.

У прес-службі "Укрзалізниці" додали, що хлопець повертався з відпочинку разом з групою дітей.

"Поїзна та локомотивна бригада потягу готові співпрацювати з правоохоронними органами та надати всі необхідні свідчення", - розповіли залізничники.

Потяг "Рахів-Київ" проїжджає ділянкою біля села Волоське близько другої години ночі та не робить тут зупинок. Тож не виключено, що хлопчик випав просто під час руху. Саме про таку версію як найімовірнішу кажуть співрозмовники ВВС News Україна на залізниці.

На цей момент поліцейські продовжують працювати на місці трагедії, опитують усіх можливих свідків, щоб установити обставини смерті підлітка.

Оновлення. У коментарі "УП" прессекретар Нацполіції Ярослав Тракало розповів подробиці трагедії.

"Хлопчик Тимофій з групою інших дітей у супроводі вихователя повертався з відпочинку в Яремчі. Батьки його повинні були зустрічати в Києві. За попередніми даними, зовнішніх ознак насильницької смерті немає. Призначено судмедекспертизу... Опитали дітей. За їхніми словами, ніяких бійок, конфліктів або сварок не було. О 01:00 діти лягли спати. Речі загиблого залишилися у вагоні", - розповів він.

"Під час попереднього огляду вагона з'ясувалося, що був відкритий технічний вихід. Причини, чому він був відкритий, з'ясовують. Також нам повідомили, що на цій ділянці поїзд їде близько 100 км/год", - додав прессекретар Нацполіції.

Відкрито кримінальні провадження за ч. 3 ст. 276 (порушення правил безпеки руху або експлуатації залізничного, водного або повітряного транспорту) та за ч. 2 ст. 137 (неналежне виконання обов'язків щодо охорони життя та здоров'я дітей).

Нечіткі червоні лінії в Україні. І чому їх продовжують порушувати – Лоуренс Фрідман
Нечіткі червоні лінії в Україні. І чому їх продовжують порушувати – Лоуренс Фрідман
Ризик катастрофи. Високі ставки Еммануеля Макрона та три сценарії майбутнього Франції – Ніколя Тензер
Ризик катастрофи. Високі ставки Еммануеля Макрона та три сценарії майбутнього Франції – Ніколя Тензер
Компоненти професійних шампунів: які вони
Компоненти професійних шампунів: які вони
Паппергер з Rheinmetall. Як зухвалий генеральний директор компанії очолює кампанію з озброєння України – WSJ
Паппергер з Rheinmetall. Як зухвалий генеральний директор компанії очолює кампанію з озброєння України – WSJ
Санкції як антибіотики. 7 кроків, аби перезавантажити санкції G7 проти росії – Деніел Фрід
Санкції як антибіотики. 7 кроків, аби перезавантажити санкції G7 проти росії – Деніел Фрід
Безстрашні. Історія війни елітного загону бійців ГУР України. Частина 1 – The Globe and Mail
Безстрашні. Історія війни елітного загону бійців ГУР України. Частина 1 – The Globe and Mail
Вплив на Захід через Африку. Як російський агент працював над формуванням іміджу москви в Європі – Bloomberg
Вплив на Захід через Африку. Як російський агент працював над формуванням іміджу москви в Європі – Bloomberg
Байден – головна проблема, яка гальмує перемогу України над росією. Але яка тому альтернатива? Частина 2 – Ендрю Таннер
Байден – головна проблема, яка гальмує перемогу України над росією. Але яка тому альтернатива? Частина 2 – Ендрю Таннер