Три чверті світового бізнесу не готові до розвалу єврозони
Результати дослідження опублікувало видання Financail Times.
Азія готувалась до кризи
Згідно з опитуванням, 75% респондентів заявили, що їхні компанії не мають певних планів на випадок розпаду єврозони. Більшість з них також відзначила, що такий розвиток подій матиме "якийсь" (42%) або "дуже істотний" (29%) вплив на ведення їхнього бізнесу.
Разом з тим, найменш підготовленими до поглиблення економічної кризи виявилися країни Східної Європи, хоча для них загроза мала би бути очевидною. 84% топ-менеджерів з країн цієї зони заявили, що розпад єврозони завдасть їхньому бізнесу серйозного удару. Тільки 10% з них мають план на випадок складної ситуації.
Найбільш підготовленими до краху валютного союзу є країни Азійсько-Тихоокеанського регіону, 27% компаній яких мають плани на "чорний день". Схожа ситуація і в Європі – там 25% керівників компаній готувались до кризи.
Також дослідження показало, що великі компанії більш підготовлені до нового витка кризи, аніж маленькі.
Кількість песимістів за рік зменшилась
Серед опитаних керівників бізнесу 31% відповіли, що очікують погіршення економічної ситуації протягом наступних 6 місяців. Але незначно менша кількість респондентів – 26% - переконані, що ситуація буде покращуватись. Видання зазначає, що такий баланс є найменш негативним з періоду ІІ кварталу 2011 року.
Минулоріч керівників-песимістів було практично вдвічі більше, ніж зараз.
Про оптимістичні настрої щодо розвитку світової економіки свідчить також і те, що менеджерів, які планують збільшувати кількість робочих місць, більше, ніж тих, хто готується до скорочень.
Опитування проводилось серед 1600 топ-менеджерів компаній протягом 13 квітня – 8 травня цього року.
Нагадаємо, загроза розпаду єврозони та глобальної економічної кризи постала через ситуацію в Греції, в якій 17 червня мають відбутися повторні вибори до парламенту.
Окрім того, експерти наголошують на зниженні рейтингів європейських банків. Найгірша ситуація у фінансових установах Греції, Іспанії та Італії.