Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У харківському наземному транспорті ввели електронні квитки

У харківському наземному транспорті ввели електронні квитки
Фото: Городской Дозор
Харків став першим українським містом, де ввели оплату в наземному транспорті за допомогою електронного квитка.

З 1 грудня в Харкові запустили програму Eticket в трамваях і тролейбусах, а з 1 січня вона запрацює в метрополітені. Про це повідомляється на сайті міськради.

Придбати Eticket можна через спеціальні термінали, які будуть встановлені на зупинках наземного транспорту та у вестибюлях метро. Вартість картки – 30 гривень з урахуванням однієї поїздки в наземному транспорті або в метро. Також через термінали можна поповнити електронний квиток на суму до 500 гривень.

"Понад 200 наземних терміналів уже встановлено, ними продовжують обладнувати зупинки громадського транспорту. Крім того, в наземному транспорті вже можна побачити кріплення під валідатори", – йдеться в повідомленні.

З квітня 2018 року харків'яни зможуть поповнювати eticket і оплачувати проїзд за допомогою карти Visa, ще через деякий час до системи обіцяють підключити платіжну систему MasterСard.

Скористатися старою карткою для проїзду в метро з моменту запуску єдиного електронного квитка в «підземці» не можна буде через зміну системи на нову. Якщо на карті залишаться кошти, їх можна повернути у метрополітені.

Поки одночасно працюватимуть стара і нова системи. Кондуктори в трамваях і тролейбусах продовжать працювати,  у них, як і раніше можна буде придбати разовий квиток для проїзду в транспорті. У контролерів будуть мобільні валідатори.

Зазначається, що у Харкові буде застосовуватися чеська система.

Нагадаємо, що Верховна Рада прийняла у другому читанні та в цілому закон №4121 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті" під час пленарного засідання 17 січня.

Згодом міністр інфраструктури України Володимир Омелян заявив, що через 2-3 місяці мінімум у двох містах буде запущений пілотний проект електронного квитка.

У вересні комунальне підприємство Київпастранс оголосило тендер в системі державних закупівель ProZorro на покупку і монтаж обладнання, необхідного для впровадження електронного квитка у столичному транспорті на суму 460 млн грн.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян