Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Каннах показали українсько-ісландський фільм "Жінка на війні"

У Каннах показали українсько-ісландський фільм
Фото: lb.ua
У межах 71-го Каннського кінофестивалю відбулася прем'єра фільму Бенедикта Ерлінґссона "Жінка на війні".

Прем'єра художнього фільму, створеного у копродукції України (за підтримки Держкіно), Франції та Ісландії,  відбулася в рамках однієї із найстаріших секцій Каннського кінофестивалю – "Тиждень критики", повідомляє прес-служба Держкіно.

Представлення фільму розпочалося акцією підтримки ув'язненого в Росії українського режисера Олега Сенцова.

Режисерська робота Бенедикта Ерлінґссона ґрунтується на сценарії, написаному ним спільно з Олавюром Еґіллем Еґільссоном. Також над фільмом працював ісландський оператор Берґстейнном Бйорґюльфссоном. Серед представників  української команди: виконавчий продюсер фільму Маріанна Новікова, другий режисер Василь Білоусов, відеоінженер Ігор Косенко, художник з костюмів Марія Керо та декоратор Люся Малишко. Виробництво картини здійснила компанія Solar Media Entertainment.

"Рівно рік тому в Каннах ми розпочали підготовку цього проекту, сподіваючись на успіх. Ми вірили,  що наступного року повернемося в якості учасників фестивалю. Сьогодні ми чекали теплого прийому, проте ті овації, які отримали після показу, перевершили наші сподівання. Я переконаний, що кожен, хто перегляне цей фільм, побачить, що українська складова є невід'ємною його частиною, без якої фільму не було б", – розповів під час прем'єри продюсер стрічки Сергій Лавренюк.

Фільм порушує проблему деградації навколишнього середовища, що передається за допомогою зображення боротьби жінки, яка сама, на противагу всій громаді, вирішує взяти на себе місію із захисту природи.

Зйомки стрічки тривали 8 тижнів і відбувалися в Ісландії та Україні.

Нагадаємо, цьогоріч два фільми українських режисерів і одна стрічка за підтримки Державного агентства України з питань кіно потрапили до програм Каннського фестивалю. На ньому вже презентували фільм "Донбас".

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян