У Києві замінять соціальні постери про прибирання за собаками після скарги
Дівчина розповіла, що вона та її пес знялися у 2017 році в соціальній рекламі, яка закликає прибирати за своїми собаками.
"Але який там конкретно буде текст, я не знала", - повідомила сама учасниця фотосесії для проекту Анна Яковенко.
Зазначимо, що на постері йдеться: "Не доїдай — прибирай. 85% домашніх собак іноді їдять екскременти".
Дівчина обурилася з цього приводу, бо вважає, що цей "дуже двозначний "напис ображає не тільки її та її домашню тварину, а й усіх "собачників".
Учасниця соціальної реклами зазначила, що зв’язалася с директором компанії ЛавГав і він пообіцяв прибрати ці постери не пізніше вівторка.
Нагадаємо, Окружний адміністративний суд Києва відкрив провадження щодо "соціальної реклами" Генеральної прокуратури від імені Юрія Луценка. У цій справі до Національної ради з питань телебачення і радіомовлення подав позов Центр протидії корупції.