У киян з'явився HELP KIEV
На прес-конференції були присутні: ініціатор створення соціального Інтернет-проекту HELP КИЇВ, депутат Київради Ігор Баленко, автор проекту Влад Плаксін і екс-начальник управління інноваційних освітніх технологій Національної академії державного управління при Президентові України Андрій Журавльов.
Тече дах, не прибирають у під'їзді, розбиті дороги, немає дитячого майданчика, не горять ліхтарі - про будь-яку з цих та інших проблем жителі столиці сьогодні можуть написати на сайті, обговорити це питання з тими, кого воно також цікавить і, не виходячи з дому, передати скаргу владі. Планують, що нововведення допоможе жителям столиці - встановити діалог з владою, юридично правильно оформляти скарги і претензії до роботи міських служб, а чиновникам - функціонувати ефективніше і швидше.
"Переконаний, що такий ресурс гостро необхідний киянам, - каже Ігор Баленко, - городяни зможуть контролювати владу і депутатів, вимагаючи вирішення нагальних проблем. Тільки за результатами роботи сайту в тестовому режимі я вже скерував кілька десятків депутатських запитів до районної влади".
Ідею такого сайту підказали французи. Інтерактивне спілкування між владою і громадянами поширене у багатьох країнах світу. Поки що сайт працює в тестовому режимі в рамках Дарницького району столиці. У найближчому майбутньому планується розширення географії охоплення.
Портал www.helpkiev.org буде тісно пов'язаний з соціальними мережами і стане безкоштовною платформою для розміщення інформації про суботники та інші соціальні акції, спрямовані на покращення благоустрою Києва.
"Щодня міська влада і служби, відповідальні за благоустрій Києва, отримують сотні звернень з приводу різних міських проблем у формі дзвінків, листів і особистих прохань, - зазначає автор проекту Влад Плаксін. - Чимало з цих звернень дублюються, губляться або ж просто не розглядаються. Наше завдання - покінчити з цією бюрократією".