Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У мережі з'явився аудіозапис останньої хвилини польоту літака Airbus A-320

У мережі з'явився аудіозапис останньої хвилини польоту літака Airbus A-320
Фото: AFP
У мережі з'явився аудіозпис останньої хвилини польоту Airbus A-320 авіакомпанії Germanwings, який розбився на півдні Франції із 150 людьми на борту.

Аудіозапис виклали на сайті LiveLeak.

Протягом перших десяти секунд на ній чутні крики і часті глухі удари. Незадовго до падіння лайнера командир екіпажу намагався виламати двері в кабіну пілотів за допомогою сокири, який завжди знаходиться на борту літаків авіакомпанії.

Під час обшуку в будинку другого пілота Андреаса Любіца, підозрюваного в умисному знищенні літака, слідчі виявили порвану довідку про відпустку по хворобі на дату здійснення рейсу 4U9525. 

За словами головного прокурора Дюссельдорфа Ральфа Херренбрюка (Ralf Herrenbrueck), в квартирі пілота не було знайдено ні прощальної записки, ні будь-яких доказів політичних або релігійних мотивів його дій.

Раніше ЗМІ повідомили, що Любіца перебував на психіатричному лікуванні: близько шести років тому він звернувся до лікарів через сильну депресію. Заради лікування він був змушений зробити перерву в навчанні на пілота, а в його особовій справі та ліцензії пілота стоїть відмітка про те, що йому необхідно постійне медобстеження.

Представник німецької клініки при університеті Дюссельдорфа Сюзанні Допхайде (Susanne Dopheide) спростувала цю інформацію, повідомляють "РИА Новости".  За її словами, найближчим часом з цього приводу зроблять заяву для преси.

Як повідомляв iPress.ua, 26 березня прокурор Марселя Бріс Робен розглядає версію про навмисну катастрофу лайнера GermanWings, яку спровокував другий пілот Андреас Лубітц. На основі прослуховування 20 хв запису із першої скриньки, стало відомо, що Любіца закрився в кабіні пілота, коли командир літака на кілька хвилин залишив її, а потім навмисно направив лайнер вниз.

Літак Airbus A-320, що летів з Барселони в Дюссельдорф, розбився у французьких Альпах 24 березня. На борту знаходилися 150 осіб, всі вони загинули. 

Виконавчий директор авіакомпанії Germanwings Томас Вінкельман повідомив, що на борту літака Airbus А-320, який розбився на півдні Франції, могли перебувати громадяни щонайменше 18 країн.

Серед пасажирів літака були громадяни Німеччини, Іспанії, США, Австралії, Аргентини, Ірану, Венесуели, Колумбії, Мексики, Японії, Казахстану, Ізраїлю, Данії, Нідерландів та Бельгії.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян