Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У Німеччині хочуть зробити громадський транспорт безкоштовним

У Німеччині хочуть зробити громадський транспорт безкоштовним
Фото: dpa
Пропозиція безкоштовного проїзду в міському громадському транспорті викладена в листі міністра екології Барбари Хендрікс, міністра транспорту Крістіана Шмідта і глави відомства федерального канцлера Петера Альтмайера на адресу Єврокомісії. У ньому йдеться про можливість надавати фінансову підтримку з федерального бюджету містам, які вирішать ввести безкоштовний проїзд в автобусах, трамваях і приміських поїздах.

Модель безкоштовного громадського транспорту при одночасному обмеженні на пересування приватних автомобілів зі старими і неекологічними двигунами пропонується випробувати в п'яти середніх за розмірами німецьких містах: Бонні, Ессені, Мангеймі, Ройтлінгені і Херренберзі (останній по суті є передмістям Штутгарта - міста з одним з найвищих рівнів забруднення повітря в Німеччині), інформує TheLocal.de.

Пропозиція німецької влади викликала багато суперечок у самій Німеччині. Міська влада і транспортні компанії побоюються занадто високих витрат, пов'язаних з цим заходом, крім того, при різкому зростанні числа пасажирів багатьом містам доведеться задуматися про серйозне розширення парку автобусів, трамваїв та інших видів транспорту. Як заявив глава Асоціації німецьких міст Хельмут Деді: "Ми очікуємо від федерального уряду чіткого пояснення, як безкоштовний транспорт буде фінансуватися".

Під впливом активної дискусії влада Німеччини вже пом'якшила свою пропозицію - місцева влада повинна сама вирішувати, які заходи для зниження викидів вони готові приймати.

"Ймовірно, деякі муніципальні чиновники вирішать ввести безкоштовний проїзд в громадському транспорті, але це не буде обов'язковим", - заявив прес-секретар Міністерства з питань навколишнього середовища.

Нагадаємо, що Єврокомісія пригрозила Німеччині позовом у зв'язку з тим, що в багатьох великих містах країни протягом ряду років перевищено допустимий в ЄС рівень окису азоту в повітрі через вихлопні гази автомобілів з дизельними двигунами. 

Європейська комісія вимагає від дев'яти країн Європейського союзу до 5 лютого вжити ефективних заходів боротьби проти високого рівня забруднення повітря. За даними ЄК, щороку в Євросоюзі лише наслідки забруднення повітря вмирають близько 400 тис. осіб.

У листопаді, тисячі демонстрантів вийшли на вулиці містечка Керпен неподалік від Бонна, щоб висловити протест проти вугільної енергетики.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян