У Сеулі став доступним Wi-Fi просто із кіноафіш
Творці постерів припускають, що Wi-Fi можна використовувати для просування фільмів. Мережа, яка діє в районі афіші, носить ту ж назву, що і рекламоване на плакаті кіно. Тим, хто скористався хотспотом, пропонують переглянути трейлер до фільму і прочитати його опис, а також придбати квитки в кіно.
У рекламному ролику, що розповідає про плакати з Wi-Fi, не уточнюють, чи можна за допомогою "кіномережі" відкривати інтернет-ресурси, не пов'язані з фільмом.
Плакати, здатні надавати доступ в інтернет, розробило рекламне агентство Cheil для корейської кіностудії CJ Entertainment. Стверджують, що за цей час, поки плакати знаходилися на вулицях Сеула, відвідуваність сайтів фільмів студії виросла на 28,5%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 9 сервісів для безкоштовних дзвінків по всьому світу
Ідея перетворення тих чи інших об'єктів міського середовища в точки доступу в Мережу активно використовують у різних містах. Так, компанія Nokia в 2011 році влаштувала хотспоти в лондонських телефонних будках, а в американському Остіні обладнання для роздачі інтернету роздали місцевим безпритульним.
Останній проект був благодійним: перехожим, які бажають вийти на вулиці в Інтернет, пропонували перерахувати грошову пожертву на рахунок фонду допомоги бездомним.
За матеріалами: PSFK.