У слідчих з'явилася нова версія катастрофи єгипетського лайнера
При виконанні пілотами передбачених для такої ситуації дій у цій моделі Airbus існує ймовірність відключення низки систем безпеки, у тому числі автоматичного захисту управління польотом, - зазначає The Wall Street Journal.
Подібна ситуація сталася в квітні 2011 року. Тоді на борту A320 авіакомпанії United Airlines незабаром після вильоту з Нового Орлеана пролунав сигнал про задимлення. Пілоти заявили, що після того, як вони почали реагувати на попередження, компоненти літака з електроприводом перестали функціонувати. Екіпаж залишився без низки засобів радіозв'язку і транспондера, йому були потрібні інструкції авіадиспетчерів, щоб повернутися на злітно-посадкову смугу. Борт приземлився з порушеним керуванням, і його носове колесо згорнуло в газон за межами злітно-посадкової смуги. У цьому інциденті ніхто не постраждав, інформує "Новое время".
Фахівці з Національної ради з безпеки на транспорті пізніше заявили, що вони не знайшли жодних ознак пожежі або перегріву деталей.
Через десять днів після події United Airlines направила пілотам заяву про те, що на лайнерах Airbus в її парку лунали помилкові сигнали про задимлення, і попередила, що екстрене відключення електричних систем необхідно застосовувати тільки у разі помітного задимлення.
WSJ зазначає, що невідомо, чи був помилковим сигнал про задимлення на борту A320 EgyptAir і які дії здійснив екіпаж літака. Припущення про те, що екіпаж міг ненавмисно відключити низку основних систем лайнера або іншим чином некоректно повів себе під час процедури перевірки, відносяться до однієї з основних версій катастрофи, які розглядає міжнародна група експертів.
Враховуючи невеликий обсяг доступної на даний момент інформації, незрозуміло, який із сценаріїв, що розглядалися досі, починаючи від технічних несправностей і помилок пілотів, і закінчуючи терактом, можна вважати найбільш імовірним, уточнили співрозмовники видання.
Нагадаємо, що рейс MS804, який вилетів з Парижа у 23.09 до Каїра, зник з радарів близько 2.45 ранку після того як зайшов у повітряний простір Єгипту.
На борту літака перебували 56 пасажирів, в тому числі троє дітей, і 10 членів екіпажу. Більшість пасажирів були єгиптянами і французами.
20 травня уряд Греції повідомив про виявлення в Середземному морі уламків, багажу і останків людей із зниклого напередодні літака Airbus A320 авіакомпанії EgyptAir. Влада Греції повідомляла, що єгипетський літак здійснив два круті маневри, після чого почав різко втрачати висоту і впав у море.
21 травня вранці з'ясувалося, що за кілька хвилин до аварії в салоні авіалайнера спрацювали детектори диму. Офіційні версії причини катастрофи поки що не висувалися.
Уламки вивчатимуть експерти з Єгипту, Франції та Британії, а також співробітники компанії-виробника літака Airbus.
Згодом єгипетські авіаційні чиновники заявили, що літак авіакомпанії EgyptAir, який летів з Парижа в Каїр з 66 пасажирами і членами екіпажу на борту, розбився.