Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

У центрі Львова встановили перші безкоштовні зарядні станції для електрокарів, - відео

У центрі Львова встановили перші безкоштовні зарядні станції для електрокарів, - відео
Фото: Олександр Мазуренко / city-adm.lviv.ua
На вулиці Січових Стрільців у Львові встановили дві зарядки для електрокарів.

Про це повідомляє zaxid.net.

Витрати на закупівлю спецобладнання взяв на себе один з державних банків.

"У Львові електрокарів ще не так багато. Близько двох десятків. Але з кожним місяцем їх стає більше", - кажуть члени клубу електромобілів.

Андрій – один з тих львів’ян, хто ризикнув і придбав собі електрокар. Каже, для міста - те, що треба. Заправка копієчна. На повному заряді ця машинка може проїхати до 150 км.

"Цього достатньо на робочий день. Я проїжджаю 120 км за день. Мені цього вистачає", – зазначив власник Nissan Lief Андрій Буглаков.

Значно більше проїжджає "Tesla". На одному заряді вона долає відстань зі Львова до Києва. Але тут і ціна значно вища - майже $ 100 тис. Фішка електрокара – ще й зарядка від звичайної розетки. Натомість спеціалізовані чарджери підживлюють батарейки машин значно скоріше.

"Можна підзарядитися зі швидкістю приблизно 40 км на годину. Якщо приїде "Tesla", то вона буде заряджатися 120-130 км на годину. Вона використовуватиме всю потужність", – пояснив популяризатор електрокарів Назар Шимоне-Давида.

У межах Львова таких комплексів вже є два десятки. Проте в центрі цей буде першим. Для власників електрокарів живлення тут буде абсолютно безкоштовним. Усі рахунки за електроенергію сплачуватиме банківська установа, яка й закупила ці два зарядні комплекси.

"Це перший крок і саме у Львові ми хочемо це зробити, розуміючи, яка тут атмосфера і яке тут прагнення до європейських цінностей", – пояснив заступник голови правління банку.

Наразі банкіри мізкують, як правильно облаштувати парковку біля цих приладів на вулиці Січових Стрільців, щоб власники екотранспорту мали вільний доступ до зарядок. Сподіваються, їхню ідею підхоплять інші комерційні установи.

Нагадаємо, що в Луцьку вперше в Україні випустили на маршрут повністю електричний автобус.

Велетенська "крапля води" посеред міста, в аеропорту чи просто десь на природі — так може виглядати офіс майбутнього, спроектований українськими емігрантами у США.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян