Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Україна прокладе ще один транспортний коридор з Угорщиною

Україна прокладе ще один транспортний коридор з Угорщиною
Фото: rail-man.com
Асоціація "Інтербудмонтаж" за гроші ЄБРР та Європейського інвестиційного банку вже у червні почне будувати новий Бескидський тунель.

Журнал Forbes пише, що після завершення будівництва в 2016-му Україна зможе пропускати до Угорщини 100 поїздів на добу - удвічі більше, ніж зараз.

Тунель обійдеться в €102,7 млн, ще €50 млн буде потрібно для електрифікації ділянки і прокладки залізничних шляхів.

"Зараз ми очікуємо затвердження проектної документації Кабміном, - каже начальник відділу з впровадження кредитної угоди "Укрзалізниці" Юрій Симчук. - Підготовчі роботи завершені більш ніж на 90%, гроші на цей рік виділені".

В "Інтербудмонтаж", який виграв тендер "Укрзалізниці", входять п'ять будівельних компаній: "Київбудінвест", "Укрспецтунельпроект", ЗАТ "Інтертрансбуд", "Інтербудтоннель", "СУ-9 ПОЛТАВАНАФТОГАЗБУД".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До свят на залізницю пустять додаткові поїзди

Власник компанії - Володимир Петрук, який працював заступником голови НАК "Нафтогаз" у 2005-2006 роках.

Новий Бескидський тунель побудують протяжністю у 1764,5 метри, він буде на 5 метрів довшим, ніж нинішній. Його побудують в 30 метрах від чинного тунелю. Він буде двоколійним і зможе пропускати на добу 100 поїздів - удвічі більше, ніж теперішній. Швидкість проходження по ньому поїздів зросте до 60 км/год щодо нинішніх 25-40 км/г. Після його запуску старий законсервують.

Окрім Критського коридору, Бескидський тунель стане частиною майбутнього трансконтинентального коридору Владивосток - Відень, яким вантажі транспортуватимуть з Китаю та інших країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону.

Зазначимо, що нинішній Бескидський тунель був побудований в 1881 році, коли Закарпатська область входила до складу Австро-Угорської імперії. Сьогодні він є частиною П'ятого міжнародного транспортного коридору, відомого ще як Критський коридор, який з'єднує Росію з Угорщиною, Словаччиною та Італією. По тунелю проходить 60% вантажоперевезень через західний кордон України.

Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та
Ситуація продовжує загострюватися. Багато проблем ЗСУ створюють некомпетентність командирів та "мікроменеджемент" Головнокомандувача – Том Купер
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Занепад росії. Слабка економіка, союзники-невдахи та зростаючий опір – Ольга Лаутман
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Вашингтон потребує нового підходу до НАТО. Сім пріоритетних країн для нової адміністрації Трампа – Ендрю Міхта
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Сирія може стати початком кінця (імперських амбіцій) росії. Що мають робити США? – TIME
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Зимова оборона України: збереження сили. Трамп підтримає перемогу України або виглядатиме світовим лохом – Ендрю Таннер
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Переговори з росією. США слід пам'ятати, що дипломатія для росії – інструмент для перемоги над супротивником
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Україна – не Сирія. Чому Сирський не може реформувати ЗСУ – Том Купер
Огляд московської кампанії
Огляд московської кампанії "Осінь 2024": кров за землю. Припинення вогню зараз лише зробить гамбіт путіна успішним – Ендрю Таннер