Україна прокладе ще один транспортний коридор з Угорщиною
Журнал Forbes пише, що після завершення будівництва в 2016-му Україна зможе пропускати до Угорщини 100 поїздів на добу - удвічі більше, ніж зараз.
Тунель обійдеться в €102,7 млн, ще €50 млн буде потрібно для електрифікації ділянки і прокладки залізничних шляхів.
"Зараз ми очікуємо затвердження проектної документації Кабміном, - каже начальник відділу з впровадження кредитної угоди "Укрзалізниці" Юрій Симчук. - Підготовчі роботи завершені більш ніж на 90%, гроші на цей рік виділені".
В "Інтербудмонтаж", який виграв тендер "Укрзалізниці", входять п'ять будівельних компаній: "Київбудінвест", "Укрспецтунельпроект", ЗАТ "Інтертрансбуд", "Інтербудтоннель", "СУ-9 ПОЛТАВАНАФТОГАЗБУД".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: До свят на залізницю пустять додаткові поїзди
Власник компанії - Володимир Петрук, який працював заступником голови НАК "Нафтогаз" у 2005-2006 роках.
Новий Бескидський тунель побудують протяжністю у 1764,5 метри, він буде на 5 метрів довшим, ніж нинішній. Його побудують в 30 метрах від чинного тунелю. Він буде двоколійним і зможе пропускати на добу 100 поїздів - удвічі більше, ніж теперішній. Швидкість проходження по ньому поїздів зросте до 60 км/год щодо нинішніх 25-40 км/г. Після його запуску старий законсервують.
Окрім Критського коридору, Бескидський тунель стане частиною майбутнього трансконтинентального коридору Владивосток - Відень, яким вантажі транспортуватимуть з Китаю та інших країн Азіатсько-Тихоокеанського регіону.
Зазначимо, що нинішній Бескидський тунель був побудований в 1881 році, коли Закарпатська область входила до складу Австро-Угорської імперії. Сьогодні він є частиною П'ятого міжнародного транспортного коридору, відомого ще як Критський коридор, який з'єднує Росію з Угорщиною, Словаччиною та Італією. По тунелю проходить 60% вантажоперевезень через західний кордон України.