Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українська авіакомпанія відкриває рейси до Батумі з трьох міст України

Українська авіакомпанія відкриває рейси до Батумі з трьох міст України
Фото: Marina Lustseva
Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" з 14 червня 2014 відкриє пряме регулярне повітряне сполучення між Києвом, Львовом, Харковом і грузинським містом Батумі.

Про це повідомляє прес-служба авіакомпанії "Міжнародні авіалінії України".

За інформацією, з Києва до Батумі будуть щоденні польоти, з Харкова до Батумі  - двічі на тиждень по четвергах і неділях, а зі Львова - по суботах на літаках Boeing- 737 з двома класами обслуговування – бізнес та економічним.

"Ціна квитка економічного класу в обидві сторони з урахуванням всіх зборів і податків становить з Києва становить від 2370 грн, з Харкова і Львова - від 2783 грн.

ЧИТАЙТЕ: Прибуток авіакомпанії Ryanair зменшився вперше за п'ять років

Авіакомпанія "Міжнародні авіалінії України" (МАУ) заснована 1992-го року і є найбільшою українською авіакомпанією з базовим аеропортом у ДМА "Бориспіль".

Флот МАУ складається з 40 літаків: п'яти Embraer- 190, 32 літаків Boeing 737 (зокрема, чотирьох авіалайнерів модифікації 737-900), трьох Boeing 767.

Як повідомляв iPress.ua, 4 квітня національна білоруська авіакомпанія "Белавіа" прийняла рішення скасувати рейси в Сімферополь на літо 2014 року.

ЧИТАЙТЕ: Найбільший страйк пілотів Lufthansa завершився безрезультатно

Того ж дня Європейське агентство з авіаційної безпеки виступило із попередженням щодо використання повітряного простору Криму.

Нагадаємо, сьогодні у Державній авіаційній службі заявили, що Росія намагається перебрати на себе функції з аеронавігаційного обслуговування Криму.

В авіакомпанії Автономної республіки Крим Air Onix з 14 червня стартують перевезення за маршрутом Сімферополь-Львів.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян