Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Українські авіакомпанії активніше відкриватимуть нові рейси в США, - іноземний експерт

Українські авіакомпанії активніше відкриватимуть нові рейси в США, - іноземний експерт
Фото: flickr.com
Повернення України в першу категорію безпеки Федеральною авіаційною адміністрацією США дозволить вітчизняним авіакомпаніям здійснювати авіарейси в США.

Таку думку в коментарі телеканалу БТБ висловив президент Аviation Safety Network, експерт в галузі авіації Гаррі Рантера .

"Це означає, що українські перевізники можуть виконувати пасажирські перевезення в США. Швидше за все, повідомлення між Україною і США істотно пожвавиться. Тепер, коли рішення прийнято і зняті обмеження, які діяли впродовж останніх семи років, можна сміливо цього очікувати", - заявив він.

За словами Рантера, американські чиновники з Федеральної Адміністрації Авіації зв'язалися з відповідальними особами Державіаслужби і виявили, що весь персонал, що працює там, має відповідний рівень освіти.

Після цього вони перевірили авіаційне законодавство України, щоб виявити, чи відповідає воно прийнятим міжнародним стандартам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна повернула собі вищу категорію авіабезпеки

"Вони були дуже задоволені результатами. Зокрема, сказали , що авіаційне законодавство було невідповідним у минулому, але з великою кількістю нововведень в попередні роки, ситуація змінилася. Зараз відповідні українські служби досить контролюють те, що відбувається в авіації", - резюмував він.

Нагадаємо, що раніше після проведення в 2004 році аудиту FAA, через виявлені невідповідності міжнародним вимогам ICAO, у квітні 2005 року Україна була переведена в другу категорію програми IASA, а всім українським авіакомпаніям було заборонено відкривати нові рейси в США, використовувати додаткові літаки і/або збільшувати частоту на маршрутах, які вже існували на момент завершення аудиту, а також укладати договори code-share з американськими авіакомпаніями, до отримання першої категорії.

Впродовж усього часу перебування країни в другій категорії FAA повітряні судна українських авіакомпаній, що здійснюють рейси до США, підлягали додатковим перевіркам у аеропортах США.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян