Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Український агрогігант задумався про будівництво вантажних морських суден

Український агрогігант задумався про будівництво вантажних морських суден
Фото: EPA/UPG
Один з найбільших українських агрохолдингів Нібулон планує влітку 2018 року розпочати будівництво вантажних морських суден.

Про це повідомив генеральний директор компанії Олексій Вадатурський в інтерв'ю виданню Порти України.

"На нашому суднобудівному заводі в березні цього року вперше спустили на воду суховантажне судно довжиною 100 м. А з літа, після завершення реконструкції заводських потужностей, ми отримаємо можливість будувати повнокомплектні вантажні морські судна довжиною 140 м", - розповів він.

Вадатурський зазначив, що компанія також планує за рік побудувати на заводі спеціалізоване морське судно з повною вантажопідйомністю 10 тис. т в якості перевантажувальної рейдової станції.

За його словами, судно буде оснащено двома кранами, які за добу зможуть перевалювати до 20 тис. т зерна. Термін його здачі - 1 липня 2019 року.

Раніше Вадатурський заявляв, що компанія планує виробляти власні пасажирські судна нового покоління на підводних крилах і невеликі пасажирські лайнери.

Також Нібулон з 2017 року почав річкові пасажирські перевезення в Херсонській та Миколаївській областях.

Нібулон є одним з найбільших операторів на зерновому ринку країни, створений в 1991 році. Має у своєму розпорядженні елеваторні потужності загальною місткістю близько 2 млн т, а також власним перевантажувальний термінал в Миколаєві потужністю 5 млн т.

Компанія має 11 річкових терміналів на Дніпрі та Південному Бузі, флот, що налічує 67 одиниць і Миколаївський суднобудівний завод.

Нібулон обробляє 83 тис. га. Компанія експортує сільгосппродукцію в більш ніж 60 країн світу. Щорічний обсяг експорту перевищує 4,5 млн т.

Нагадаємо, у 2018 році Адміністрація морських портів України вперше має намір залучити кредит від МФО в розмірі 1,6 млрд грн.

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян