Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Повінь у Європі принесла в Україну тисячі затоплених автомобілів

Повінь у Європі принесла в Україну тисячі затоплених автомобілів
Фото: АFP
Після червневих повеней у Європі в Україну почали завозити тисячі автомобілів-"потопельників", хоча навіть фахівці не завжди можуть їх відрізнити від звичайних авто.

Те, чим так лякали наших автомобілістів після червневих повеней в Європі, відбулося. З-за кордону до нас ринули  машини-"потопельники".

За словами прес-секретаря Мостиського прикордонного загону Романа Стахіва, якщо у 2012-му за перші півроку через польсько-український кордон в'їхало 1,3 млн машин, то за той же період цього року - на 300 тис більше.

Експерти пояснюють це ввезенням потонулих машин під час європейських паводків на початку літа.

"Але скільки точно таких авто зараз в Україні, ніхто не скаже", - говорить гендиректор всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

За словами Назаренка, наші ділки купують за кордоном мокрі машини по €1-2 тис - нібито в утиль, але везуть сюди.

 "Найчастіше платити за розмитнення невигідно, тоді використовують нелегальну схему. Наприклад, чіпляють номери з машини-"двійника" в Україні, власник якої замовляє дублікат номерів та свідоцтва про реєстрацію нібито замість "загублених", - зазначає він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європейська повінь принесе в Україну тисячі затоплених, але дешевих авто

Продавець на львівському авторинку розповів, що на одному потопельнику "перегонники" заробляють кілька тисяч євро.

"В Україні їх сушать, тюнінгують і віддають перекупникам, ті продають їх на авторинках зі "знижкою" у 20-30%. Скажімо, 8-річний "Ауді" - за €10 тис. Навар - близько €6 тис", - уточнив він.

На вигляд "потоплеників" навіть фахівець не завжди відрізнить від звичайного авто. Майстер однієї з львівських СТО радить, по-перше, не спокушатися на великі знижки.

"Окрім того, повинен насторожити запах вогкості у салоні, вкритий іржею каркас під сидіннями або запітнілі скла",- сказав він.

Нагадаємо, повені, викликані проливними дощами, почалися у Чехії у червні. Майже на всій території Чехії було введено надзвичайний стан. У Німеччині найбільше постраждали Баварія, Саксонія, Баден-Вюртемберг і Тюрінгія.

За матеріалами: dt.ua

Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Мільярди чи маргіналізація. Чому Європа має показати Трампу гроші, щоб впливати на майбутнє України – Грегуар Рус
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Останній шанс Заходу. Ялта чи Гельсінкі для нового світового порядку – Александер Стубб
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Епштейн, Айова і Махаріші. Мережа з метою повалення Америки. Частина 5 – Дейв Трой
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Мирні ініціативи Трампа тонуть у хаосі. Без формального політичного процесу Трамп не може закінчити війну в Україні – Іво Даалдер
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Репараційна позика без лідерства. Фінансування України як чергове європейське лайношоу – Тімоті Еш
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Важкі, середні та легкі. Комплексний огляд українських ракет і БпЛА великої дальності – Фабіян Гоффманн
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
Посібник із захисту демократії від популізму. Поки не стало запізно – Тімоті Ґартон Еш
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян
путін не змінив своїх планів. Мирні переговори демонструють, чому девелоперам не слід наближатися до міжнародної дипломатії – Мік Раян