Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

Повінь у Європі принесла в Україну тисячі затоплених автомобілів

Повінь у Європі принесла в Україну тисячі затоплених автомобілів
Фото: АFP
Після червневих повеней у Європі в Україну почали завозити тисячі автомобілів-"потопельників", хоча навіть фахівці не завжди можуть їх відрізнити від звичайних авто.

Те, чим так лякали наших автомобілістів після червневих повеней в Європі, відбулося. З-за кордону до нас ринули  машини-"потопельники".

За словами прес-секретаря Мостиського прикордонного загону Романа Стахіва, якщо у 2012-му за перші півроку через польсько-український кордон в'їхало 1,3 млн машин, то за той же період цього року - на 300 тис більше.

Експерти пояснюють це ввезенням потонулих машин під час європейських паводків на початку літа.

"Але скільки точно таких авто зараз в Україні, ніхто не скаже", - говорить гендиректор всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олег Назаренко.

За словами Назаренка, наші ділки купують за кордоном мокрі машини по €1-2 тис - нібито в утиль, але везуть сюди.

 "Найчастіше платити за розмитнення невигідно, тоді використовують нелегальну схему. Наприклад, чіпляють номери з машини-"двійника" в Україні, власник якої замовляє дублікат номерів та свідоцтва про реєстрацію нібито замість "загублених", - зазначає він.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Європейська повінь принесе в Україну тисячі затоплених, але дешевих авто

Продавець на львівському авторинку розповів, що на одному потопельнику "перегонники" заробляють кілька тисяч євро.

"В Україні їх сушать, тюнінгують і віддають перекупникам, ті продають їх на авторинках зі "знижкою" у 20-30%. Скажімо, 8-річний "Ауді" - за €10 тис. Навар - близько €6 тис", - уточнив він.

На вигляд "потоплеників" навіть фахівець не завжди відрізнить від звичайного авто. Майстер однієї з львівських СТО радить, по-перше, не спокушатися на великі знижки.

"Окрім того, повинен насторожити запах вогкості у салоні, вкритий іржею каркас під сидіннями або запітнілі скла",- сказав він.

Нагадаємо, повені, викликані проливними дощами, почалися у Чехії у червні. Майже на всій території Чехії було введено надзвичайний стан. У Німеччині найбільше постраждали Баварія, Саксонія, Баден-Вюртемберг і Тюрінгія.

За матеріалами: dt.ua

росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
росіяни втратили можливість наступати на оперативному рівні. Тож маємо 1000 маленьких атак піхотою – Том Купер
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Чи змінилося ставлення Пекіна до москви? Два сценарії війни Китаю із Заходом
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
Заворушення в Грузії може використати росія. Не виключено й нове вторгнення – Люк Коффі
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
путін, Кадиров і пекельна сірка. Чеченський та російський лідери пов'язані між собою життям і смертю – Едвард Лукас
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Китай перетнув червону лінію Байдена щодо України. Чи будуть наслідки? – Мет Поттінгер
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Тіньовий танкерний флот росії загрожує Швеції: екології та безпеці. Чи може завадити ЄС – Елізабет Бро
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Американські GLSDB мають проблеми з від'єднанням прискорювача. Чому росіяни прорвалися на Покровсько-Авдіївському напрямку – Том Купер
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман
Ескалація, червоні лінії, ризики та російсько-українська війна. Частина 2 – Лоуренс Фрідман