Facebook iPress Telegram iPress Twitter iPress search menu

"Укрзалізниця" до кінця літа може поділити поїзди на класи

Фото: kvsz.com
"Укрзалізниця" завершує узгодження змін правил перевезень, за якими поїзди будуть поділені на класи комфорт, стандарт і економ. Компанія планує завершити підготовку до цього нововведення до кінця літа.

Вперше таку ідею висловив в минулому році в.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов, але процес затягнувся через необхідність узгодження з великою кількістю державних органів.

"Зараз ми перебуваємо на фінальній стадії узгодження змін з Мінінфраструктури. Ідея в тому, що якщо пасажир купує квиток на поїзд класу комфорт, він отримає новий вагон (термін служби до 10 років), біотуалети, кондиціонування і т. ін. Це буде повний пакет послуг. Ми припускаємо, що в поїздах класу комфорт будуть тільки купе і СВ-вагони. Маршрутна швидкість в таких поїздах буде становити не менш як 70 км/год, це буде найзручніший час прибуття поїзда", - заявив в інтерв'ю "Ділу" сказав начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування Олександр Красноштан.

У поїздах класу стандарт будуть допускатися плацкартні вагони хорошого рівня, з кондиціонером, з біотуалетом. У цих поїздах буде швидкість менше, ніж 70 км/год.

В економ-поїздах будуть вагони старші, можлива відсутність біотуалету і кондиціонера.

"Ми хочемо, щоб ціну квитка на поїзди класу комфорт і стандарт ми могли самі регулювати, а регулювання ціни за потяги класу економ залишити за державою. Якщо це вдасться, це будуть позитивні зміни як для пасажира, так і для УЗ, адже ми на багатьох напрямках хотіли б знизити ціну на квиток. Наприклад, поїзд Київ-Івано-Франківськ, де ціна квитка з Києва до Івано-Франківська 300 грн, а від Львова до Івано-Франківська на цей же поїзд - 220 грн ... На цьому напрямку ми б і знизили вартість квитка від Львова до Івано-Франківська, але у нас немає такої можливості", - заявив Красноштан.

Нагадаємо, що чинні тарифи на пасажирські перевезення в дальньому сполученні нижче собівартості в середньому в три рази, а в приміському сполученні - в сім-вісім разів.

На покриття збитків від пасажирських перевезень направляються доходи від вантажних перевезень.

Як писав iPress.ua, раніше "Укрзалізниця" підвищила тарифи на залізничні пасажирські перевезення на 12%.

Також залізничні квитки на поїзди "Укрзалізниці" подорожчали з 1 червня на 6% у зв'язку з настанням літнього сезону.

 

росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
росія програє. Час для гібридної ескалації путіна – RUSI
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Різдвяне приниження путіна. Україна повернула повний контроль над Куп'янськом, а Зеленський озвучив бажання мільйонів, що путін сконає – Daily Mail
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Кінець українського Іноземного легіону. Чому некомпетентність веде до поразки України – Том Купер
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Німецьку ультраправу партію AfD звинувачують в роботі на кремль. Що шукає AfD у державних даних
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Раптові поїздки та порушення безпеки. Суперечлива дипломатія Стіва Віткоффа і Марко Рубіо – NBC News
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за
Захід не розуміє росію. Імперські прагнення сприймають за "таємничу загадку" – Ендрю Міхта
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Україна воює зі зв'язаними за спиною руками. Корупція, провали управління і ціна помилок – Том Купер і Дональд Гілл
Проєкт
Проєкт "День із командою Королів" Betking Foundation серед фіналістів конкурсу "Партнерство заради сталого розвитку – 2025"