"Укрзалізниця" відновила повернення квитків через інтернет
"Сьогодні відновили послугу повернення електронних квитків через інтернет. Призупинення цієї функції - це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту і спекуляцій з квитками в період новорічних і різдвяних свят", – повідомив в.о. голови правління "Укрзалізниці" Євген Кравцов.
Він додав, що під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 - 11.01.2018) поїздами подорожували 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.
Нагадаємо, в середині грудня "Укрзалізниця" тимчасово припинила повернення квитків через інтернет. Повідомлялося, що таке рішення було прийнято для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди. Зазначалося, чтоподавляющее кількість квитків на період новорічно-різдвяних свят викупається через інтернет з подальшою метою їх перепродажу.